TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
motorsikletimin km saati garantiden değişti diye yazmıştım ilana. motor modifikasyonu yapıldıktan sonra yapılan km 16000 dir.

ayrıca motorumu 2.750ye sattım.Alan kişi hayrını görsün inş.

10 -15000 km arası 500 600 cc naked motor arıyorum.ilginize tş.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
motorsikletimin km saati garantiden değişti diye yazmıştım ilana. motor modifikasyonu yapıldıktan sonra yapılan km 16000 dir.

ayrıca motorumu 2.750ye sattım.Alan kişi hayrını görsün inş.

10 -15000 km arası 500 600 cc naked motor arıyorum.ilginize tş.

Hayırlı uğurlu olsun :cat:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
son haber
arkadaşlar,az önce bayideydim.2 gün önce,tvs türkiye satış müdürü ve bir hindistanlı(türkiyedeki satıştan sorumlu)buraya gelmişler.gemilerden indiriliyormuş,yani gümrükleme işlemleri başlamış.önümüzdeki hafta içi bayilerde olacakmış.ama 180 filan değil.herhalde bahadır 1 nisan şakası yapıyor.ama bu yıl içerisinde 100 ve 200 lüğünü de getireceklermiş.hadi bakalım apaçiciler hazırlayın paraları.:p

200'lük enjeksiyon+balancer'lı gelirse mevcut benzin fiyatları da düşünüldüğünde piyasada kendine sağlam yer edinir...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Abi motoru almamış olursan gelemeyecekmisin reyhanlıya :silent:

bahadır nasıl geleyim kardeş,motorum yok.ee ben kimseden de motor istemem,isteyemem.belki artçı olarak gelebilirim.inşallah alırım motoru kardeş,böyle şeyleri aklımıza getirmeyelim.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bahadır nasıl geleyim kardeş,motorum yok.ee ben kimseden de motor istemem,isteyemem.belki artçı olarak gelebilirim.inşallah alırım motoru kardeş,böyle şeyleri aklımıza getirmeyelim.

Hayırlısı olsun artık abi bendede motor yok bence mecbur araba ile gidicem :pale:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ya bahadır birileri diyordu nisanın ilk haftası geliyor modifiyeli tvs ler diye :)
dün bi servise uğradım dedim nedir durumlar diye yok bi ses seda dediler.gemi kaybolmuş okyanusta :p kaptan yolu şaşırmış anlaşılan motorlar afrikaya gitmiş :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ya bahadır birileri diyordu nisanın ilk haftası geliyor modifiyeli tvs ler diye :)
dün bi servise uğradım dedim nedir durumlar diye yok bi ses seda dediler.gemi kaybolmuş okyanusta :p kaptan yolu şaşırmış anlaşılan motorlar afrikaya gitmiş :)


Aynı şeyi banada söylediler.Bu motoru çok bekledim.Eğer bu hafta gelmezse bir müşteri daha kaybedecekler.Tabiki yeniden motor arayışına gireceğim.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
ya bahadır birileri diyordu nisanın ilk haftası geliyor modifiyeli tvs ler diye :)
dün bi servise uğradım dedim nedir durumlar diye yok bi ses seda dediler.gemi kaybolmuş okyanusta :p kaptan yolu şaşırmış anlaşılan motorlar afrikaya gitmiş :)

Selepsizim kandırıyorlar bizi :p
:mrgreen::mrgreen:
Valla abi benim zaten acelem yok şu sıralar :mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Arkadaşlar üzülerek motorların haftayı kaldığını söylüyorum. :salut: Lanet olsun... Tüm tvs motor isteğim içimde patladı.Bende artık bu sevdadan vaz geçiyorum.Yamaha YBR 125 ESD ye bakmaya gideceğim. Lanet olsun
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Kimler Geldi Kimler Geçti

lararara larara rara rarara
lararara larara rara rarara
en güzeli
senin kadar sevilmedi
kimler geldi
kimler geçti
:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
sadece tvs de sorun yok honda dahi motor getiremedi. az sabretmek gerekli .zaten havalar motor binmeye müsait degil.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arkadaşlar üzülerek motorların haftayı kaldığını söylüyorum. :salut: Lanet olsun... Tüm tvs motor isteğim içimde patladı.Bende artık bu sevdadan vaz geçiyorum.Yamaha YBR 125 ESD ye bakmaya gideceğim. Lanet olsun

Koray arkadaşım 2009 dan beri geliyor bu motorlar acelesi yok,el bet gelir bir gün.vatandaşlar diyor nisan'da-eylül'de gelicek diye ama hangi nisan,hangi eylül ! 2012 mi 2013 mü ? :)
beceriksizlik bu olsa gerek.
tvs yazdığında direk Motosiklet.net çıkar,insan girip bir merak eder neler yazıyor-ne yorumlar-ne şikayetler var diye okur ve elinden geldiği kadar cevap verir ama nerde.
neyse gönlünüzdeki motorsa beklemekte fayda var eninde sonunda gelecek el bet.
bahadır sen bekle yeni Apacheyi :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Koray arkadaşım 2009 dan beri geliyor bu motorlar acelesi yok,el bet gelir bir gün.vatandaşlar diyor nisan'da-eylül'de gelicek diye ama hangi nisan,hangi eylül ! 2012 mi 2013 mü ? :)
beceriksizlik bu olsa gerek.
tvs yazdığında direk Motosiklet.net çıkar,insan girip bir merak eder neler yazıyor-ne yorumlar-ne şikayetler var diye okur ve elinden geldiği kadar cevap verir ama nerde.
neyse gönlünüzdeki motorsa beklemekte fayda var eninde sonunda gelecek el bet.
bahadır sen bekle yeni Apacheyi :)

Acelem yok abi benim sabrın sonu selamettir :p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Koray arkadaşım 2009 dan beri geliyor bu motorlar acelesi yok,el bet gelir bir gün.vatandaşlar diyor nisan'da-eylül'de gelicek diye ama hangi nisan,hangi eylül ! 2012 mi 2013 mü ? :)
beceriksizlik bu olsa gerek.
tvs yazdığında direk Motosiklet.net çıkar,insan girip bir merak eder neler yazıyor-ne yorumlar-ne şikayetler var diye okur ve elinden geldiği kadar cevap verir ama nerde.
neyse gönlünüzdeki motorsa beklemekte fayda var eninde sonunda gelecek el bet.
bahadır sen bekle yeni Apacheyi :)

haklısın abi bugün ybr 125 esd aldım
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bahadırla ben bu işe baş koyduk.bekleyeceğiz anasını satayım.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst