- Katılım
- 4 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,876
Hayırlı satışlar ama istediğiniz fiyata şu anda satmanız çok zor sonuçta sıfırının fiyatı 3.750
Bide profilinizde 38.000 km ilanda 16.000 km yazmış neye göre kime göre :silent:
motorsikletimin km saati garantiden değişti diye yazmıştım ilana. motor modifikasyonu yapıldıktan sonra yapılan km 16000 dir.
ayrıca motorumu 2.750ye sattım.Alan kişi hayrını görsün inş.
10 -15000 km arası 500 600 cc naked motor arıyorum.ilginize tş.
İnş. bora abi gel tabi beklerim..
10 nisanda reyhanlıdada görüşürüz inşallah.
son haber
arkadaşlar,az önce bayideydim.2 gün önce,tvs türkiye satış müdürü ve bir hindistanlı(türkiyedeki satıştan sorumlu)buraya gelmişler.gemilerden indiriliyormuş,yani gümrükleme işlemleri başlamış.önümüzdeki hafta içi bayilerde olacakmış.ama 180 filan değil.herhalde bahadır 1 nisan şakası yapıyor.ama bu yıl içerisinde 100 ve 200 lüğünü de getireceklermiş.hadi bakalım apaçiciler hazırlayın paraları.![]()
umarım,o tarihe kadar motorum gelirse reyhanlıya geleceğim.
bu arada dün yazmayı unutmuşum arkadaşlar,siyahı da geliyormuş,bilgilerinize.
Abi motoru almamış olursan gelemeyecekmisin reyhanlıya :silent:
bahadır nasıl geleyim kardeş,motorum yok.ee ben kimseden de motor istemem,isteyemem.belki artçı olarak gelebilirim.inşallah alırım motoru kardeş,böyle şeyleri aklımıza getirmeyelim.
ya bahadır birileri diyordu nisanın ilk haftası geliyor modifiyeli tvs ler diye
dün bi servise uğradım dedim nedir durumlar diye yok bi ses seda dediler.gemi kaybolmuş okyanustakaptan yolu şaşırmış anlaşılan motorlar afrikaya gitmiş
![]()
ya bahadır birileri diyordu nisanın ilk haftası geliyor modifiyeli tvs ler diye
dün bi servise uğradım dedim nedir durumlar diye yok bi ses seda dediler.gemi kaybolmuş okyanustakaptan yolu şaşırmış anlaşılan motorlar afrikaya gitmiş
![]()
Arkadaşlar üzülerek motorların haftayı kaldığını söylüyorum. :salut: Lanet olsun... Tüm tvs motor isteğim içimde patladı.Bende artık bu sevdadan vaz geçiyorum.Yamaha YBR 125 ESD ye bakmaya gideceğim. Lanet olsun
Koray arkadaşım 2009 dan beri geliyor bu motorlar acelesi yok,el bet gelir bir gün.vatandaşlar diyor nisan'da-eylül'de gelicek diye ama hangi nisan,hangi eylül ! 2012 mi 2013 mü ?
beceriksizlik bu olsa gerek.
tvs yazdığında direk Motosiklet.net çıkar,insan girip bir merak eder neler yazıyor-ne yorumlar-ne şikayetler var diye okur ve elinden geldiği kadar cevap verir ama nerde.
neyse gönlünüzdeki motorsa beklemekte fayda var eninde sonunda gelecek el bet.
bahadır sen bekle yeni Apacheyi![]()
Koray arkadaşım 2009 dan beri geliyor bu motorlar acelesi yok,el bet gelir bir gün.vatandaşlar diyor nisan'da-eylül'de gelicek diye ama hangi nisan,hangi eylül ! 2012 mi 2013 mü ?
beceriksizlik bu olsa gerek.
tvs yazdığında direk Motosiklet.net çıkar,insan girip bir merak eder neler yazıyor-ne yorumlar-ne şikayetler var diye okur ve elinden geldiği kadar cevap verir ama nerde.
neyse gönlünüzdeki motorsa beklemekte fayda var eninde sonunda gelecek el bet.
bahadır sen bekle yeni Apacheyi![]()