TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
arkadaşlar motoruma zenon far ampulu almak istiyorum beyaz renkte ama fiyatı çok fazla satıcı 150 lira dedi ama bu farlar otomobillere göre paketlendiği için çift olarak satılıyo içinizden bana ortak çıkarmı acaba tanesini 75 liraya getirsek? iil önemli değil ben ptt kargoyla karşı ödemeli olarak yollarım siz parasını öder teslim alırsınız gerisiyle ben uğraşırım yada izmirden biri çıkarsa daha iyi olur hiç uğraşmam:D
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Teşekkür ederim ilginize Çok saolun. Sizede iyi sürüşler. Burada İmkanlar kısıtlıda biraz.

Orda imkanlar kısıtlı olsa da , imkanların daha rahat olduğu yerlerden her zaman destek var birbirimize :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

arkadaşlar motoruma zenon far ampulu almak istiyorum beyaz renkte ama fiyatı çok fazla satıcı 150 lira dedi ama bu farlar otomobillere göre paketlendiği için çift olarak satılıyo içinizden bana ortak çıkarmı acaba tanesini 75 liraya getirsek? iil önemli değil ben ptt kargoyla karşı ödemeli olarak yollarım siz parasını öder teslim alırsınız gerisiyle ben uğraşırım yada izmirden biri çıkarsa daha iyi olur hiç uğraşmam:D

Bildiğim kadarıyla zenon far takmak, aküden çok fazla güç aldığı için zaman içinde motorda bazı problemler yaşamanıza sebep oluyor. Zenon takmadan önce sargıların vs değiştirilmesi gerekiyor diye biliyorum. Onun yerine beyaz ışık veren 35 W'lık H4 ampullerde gayet güzel iş görüyor diye yorumlar vardı önceki sayfalarda. İsterseniz tekrar bir kontrol edin o bölümleri.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
Orda imkanlar kısıtlı olsa da , imkanların daha rahat olduğu yerlerden her zaman destek var birbirimize :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------



Bildiğim kadarıyla zenon far takmak, aküden çok fazla güç aldığı için zaman içinde motorda bazı problemler yaşamanıza sebep oluyor. Zenon takmadan önce sargıların vs değiştirilmesi gerekiyor diye biliyorum. Onun yerine beyaz ışık veren 35 W'lık H4 ampullerde gayet güzel iş görüyor diye yorumlar vardı önceki sayfalarda. İsterseniz tekrar bir kontrol edin o bölümleri.

uyarınız için teşekkür ederim ben bi bakayım yanlış birşey yapmayalım:cat::cat::cat:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
oo kimse yok ortalıklar da biraz güncel olsun

bu arada motor yavaşladı iyicene dedim ahanda bakım zamanı geldi gittim bakımını yaptırdım canavar oldu ya hıç bir masraf yok duvara vuralım elimizide çıkarmasın
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar bu apache ler kaç sübab 4 mü 2 mi şimdiden teşekkürler
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ya yeter bune aralıkta türkiyede diyor valla ocağa kadar beklerim yoksa CBF 150 alıcam veya 2011 crypton....
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
60
tvs internet siteside açılmıyor galiba ! İyiki almışım motoru yoksa boşuna bekliyecekmişim bekleyen arkadaşlara Allah kolaylık versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst