- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
kanka araba duruyo ya daha arabasız yapamam motorda donuyodum vala
ama trafik park derdi fln aglatıyo beni bu akşam bi cros bakcam anlaşırsak alırım yapamıom motorsuz 125 hondanın krosu hem hafta sonları daga taşa vururum bi kafam kaldı kırılmadık onuda kırarım
sen sakın bana hala ybr ye biniyom deme
![]()
3 aydır binemiyorum sattım ybr yi..48.500 deydi yeni sahbine giderken..şimdi emanet bi ck 125 pulsarım var işim varsa alıp kullaniyom
Şu arabaları bi ben sevemedim yahu :mrgreen::mrgreen: