TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
150 lik mootru zorlamak akıl işi değildir daha buyuk cc alın yetmıyorsa
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
150 lik mootru zorlamak akıl işi değildir daha buyuk cc alın yetmıyorsa

yav bende öyesine dedim acaba deneme amaçlıda olsa 150'yi görmez mi ?

imkansız mı bir çok video izledim 150'lik yeni kasaların hız denemeleri falan ama 150'yi gören yoktu ondan dedim :))

en son kaç yaptı sizdekiler mesela ?
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Kardeşim 150 Yapar Çok rahat. Bizlerde O kadar Kasmıyoruz. Bak ben sana Şöyle diyim. 130 Oynamasız hız. Egzoz olsa 135 olur. Buji Farkı ile 140 olur. 15 dişli ile 145 olur. Olur 150 de olur. Bizim Burda SYM mio 100 CC ler. 120-130 yapıyor. Karbüratör ile oynanıp. Ama gerek yok. Bana 140 yeter. Egzoz alıcam birde buji.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Karışmaa bendeeeeeee :cherry: :queen:
30jionr.jpg

RTR-FI-Vs-FZ16-02.jpg


Fena olmuş :)))
Ama piston gömlek değişsek 200 lüğe kadar yolu yokmu??? debriyajda yetmiycek tahminimce kaçıracak sert kalkışlarda ona da bir formül bulmak lazım ama en hızlı rtr bende olucak bu sefer :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bu apachelerin 150'yi görebileceğine inanıyorum :cherry:

olmaz mı sizce :silent:

Benim eski apache nin 155 km neti vardı:cat: bilen arkadaşlar biliyor zaten :cat:
Bu motorun fotosu
Ön dişlim 15 idi
Ngk buji vardı
Hava filtesindeki 2 süngerden tekini almıştık daha rahat hava alsın diye
Tri oval egzoz
Ön arka ince lastikler.
Motorum buydu :cat:
241o6e9.jpg

Yeni apache leri fena kafaya taktım sanırım yenisinden alıcam :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------

Fena olmuş :)))
Ama piston gömlek değişsek 200 lüğe kadar yolu yokmu??? debriyajda yetmiycek tahminimce kaçıracak sert kalkışlarda ona da bir formül bulmak lazım ama en hızlı rtr bende olucak bu sefer :)

Debriyajının kaçıracağını felan sanmıyorum apache nin debriyajı çok kaliteli Ve sağlam sorun olmaz kanımca. 200 lük konusuna gelince 200 lük piston nereden bulacaksın apache nin 180 liği var 200 lüğü yok gidipte kanuni racer pistonu takacak değilsinde :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
160 lık komple kit ile son hız 160 km test edip onaylanmıştır :cat: başka yok
ama şuda var o hızlarda ne kadar gideceğin malum motor uçacak gibi oluyor ve durmayı düşünmeyin.fazla hız zararlıdır aman diyim.
heleki sen kelon hız yapma sakın apache ile yoksa üzerinden atar seni demedi deme
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Benim eski apache nin 155 km neti vardı:cat: bilen arkadaşlar biliyor zaten :cat:
Bu motorun fotosu
Ön dişlim 15 idi
Ngk buji vardı
Hava filtesindeki 2 süngerden tekini almıştık daha rahat hava alsın diye
Tri oval egzoz
Ön arka ince lastikler.
Motorum buydu :cat:
241o6e9.jpg

Yeni apache leri fena kafaya taktım sanırım yenisinden alıcam :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------



Debriyajının kaçıracağını felan sanmıyorum apache nin debriyajı çok kaliteli Ve sağlam sorun olmaz kanımca. 200 lük konusuna gelince 200 lük piston nereden bulacaksın apache nin 180 liği var 200 lüğü yok gidipte kanuni racer pistonu takacak değilsinde :)


Gömleği tornacı da bir güzel açtırsak, bide çelik piston koysak öyle kanuniyi geçç ustam, bence olur derim ama debriyajdan şüpheliyim yinede :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:54 ----------

160 lık komple kit ile son hız 160 km test edip onaylanmıştır :cat: başka yok
ama şuda var o hızlarda ne kadar gideceğin malum motor uçacak gibi oluyor ve durmayı düşünmeyin.fazla hız zararlıdır aman diyim.
heleki sen kelon hız yapma sakın apache ile yoksa üzerinden atar seni demedi deme

Benim 2009 apache 11.000 km de idi satmadan önce beyliktüzünden mecidiyeköye gittim en son tatlı rampada 150 gördüm, düzlükte tek başıma 140 görüyordum, ngk buji ve ngk piposu vardı, onun dışında ekstra dişli falan yoktu orijinalden yanayım. Rodaj olayına da gelince aldığım günden beri hep gazladım birtek hava ayarım biraz kısıktı dewamlı zengin karışım :D

Yeni apache gelir gelmez alıcam ama bu sefer modifiye ye gidicem, en az 200cc yapmam lazım ve xenon far uygulaması ve 4 lü flaşör planlarımda var tabi bunlar için iyi bir ustaya ihtiyacım var. Orijinal gömlek tornacıya gitse 200 lük piston için traşlanabilirmi tabi bu kadar detayı maalsef bilmiyorum ama yapıcak ustayı bulucam :)

Ama dediğin gibi ustam 120 den sonra kafası gezmeye başlıyor apache kullanıcıları çok iyi bilir bu motorun kafası maalesef çok hafif o yüzden tekere çok geliyor, bunun içinde aklıma gelen fikir önü amortisörden 2 - 5 cm arası alçaltmak
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Ben ön kafa grenajını söktüm düşün o ne kadar hafif yani 3-4 kilo birşey o bile ön tarafı hafifletti motor hemen teke geliyordu :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bir motorun benim için son hızı, son viteste devir saatinin kırmızı bölgeye geldiği noktadır. Bundan sonrasını hesaba katamazsınız çünkü o hızlarda sürekli kullanımda motora zarar verirsiniz. Yani çıkabilmesi pratikte çok önemli değil.

Şimdi bu motor, devir saati kırmızı bölge sınırındayken kaç yapıyor ?
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Benim eski apache nin 155 km neti vardı:cat: bilen arkadaşlar biliyor zaten :cat:
Bu motorun fotosu
Ön dişlim 15 idi
Ngk buji vardı
Hava filtesindeki 2 süngerden tekini almıştık daha rahat hava alsın diye
Tri oval egzoz
Ön arka ince lastikler.
Motorum buydu :cat:

yeni apaclerden almaya niyetliyim alırsam ufak tefek oynamaları düşünüyorum ama orjinalliğini bozmuyacak şekilde fazlada anlamam bu işlerden deneme amaçlıda olsa 150'yi görsün yeter:)

sorum olacak bujuyi değiştirmek hızı nasıl bir etkisi oluyor ki buji dediğin alet motoru çalıştırırken ateşlemeyapan sistem değil mi yanlış mı biliyorum :cherry:

hava filtresinden sünger almak yerine performans hava filtreleri takmak daha makul değil mi ?
orjinalinde öndişli kaçlık ?
birde taktığın buji ve egzozun fiyatı nekadar dı ?

bunların cevabını istiyorum :bounce:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Apachenin Sökülebilien hava filitresi Demir bir plaka içine 2 Kat Sünger iç içe geçebilen şeklindedir. 2 Sünger Havayı Gayet Saf şekilde motora iletir. 1 ini sökünce de Pek fark olmaz gibi geliyor. Buji ateşlemeyi saglar. Ne kadar iyi ateşleme o kadar performans. Apache'ye Uygun filitre ben bulamadım. (Performans) NGK - İridyum. 15 TL gibi bir Fiyat. Bahadır Kardeşimin Egzozu kaç para bilemiyorum ancak ben Tiger Düşünüyorum 250 TL civarı. Orjinal Ön dişlisi 13 Boyunda.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
apache ye 160 cc piston sekman takınca bi kere debriyajı kaldırmıyo sıyırıyo ben bizzat kullandım ama apachemi satmasam kesin taktırırdım:) özledim motorumu
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ilk defa motorun gelmesini bekliyorum yok böle bir olay..aralıkta gelsede bi alsam:D sezon bitti kış geldi..çattı..bunlar hala motor bekliyor..allahtan burası ist.gibi sürekli yaz:D
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
sen hala apachedemisin yaw mübarek insan:cherry: ne oldu arabalanmıştın sattın mı duruyor mu

:D kanka araba duruyo ya daha arabasız yapamam motorda donuyodum vala :D ama trafik park derdi fln aglatıyo beni bu akşam bi cros bakcam anlaşırsak alırım yapamıom motorsuz 125 hondanın krosu hem hafta sonları daga taşa vururum bi kafam kaldı kırılmadık onuda kırarım :D sen sakın bana hala ybr ye biniyom deme :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst