150 lik mootru zorlamak akıl işi değildir daha buyuk cc alın yetmıyorsa
Karışmaa bendeeeeeee :cherry: :queen:
![]()
![]()
bu apachelerin 150'yi görebileceğine inanıyorum :cherry:
olmaz mı sizce :silent:
Fena olmuş))
Ama piston gömlek değişsek 200 lüğe kadar yolu yokmu??? debriyajda yetmiycek tahminimce kaçıracak sert kalkışlarda ona da bir formül bulmak lazım ama en hızlı rtr bende olucak bu sefer![]()
Benim eski apache nin 155 km neti vardı:cat: bilen arkadaşlar biliyor zaten :cat:
Bu motorun fotosu
Ön dişlim 15 idi
Ngk buji vardı
Hava filtesindeki 2 süngerden tekini almıştık daha rahat hava alsın diye
Tri oval egzoz
Ön arka ince lastikler.
Motorum buydu :cat:
![]()
Yeni apache leri fena kafaya taktım sanırım yenisinden alıcam :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------
Debriyajının kaçıracağını felan sanmıyorum apache nin debriyajı çok kaliteli Ve sağlam sorun olmaz kanımca. 200 lük konusuna gelince 200 lük piston nereden bulacaksın apache nin 180 liği var 200 lüğü yok gidipte kanuni racer pistonu takacak değilsinde![]()
160 lık komple kit ile son hız 160 km test edip onaylanmıştır :cat: başka yok
ama şuda var o hızlarda ne kadar gideceğin malum motor uçacak gibi oluyor ve durmayı düşünmeyin.fazla hız zararlıdır aman diyim.
heleki sen kelon hız yapma sakın apache ile yoksa üzerinden atar seni demedi deme
hızlanmak güzel de,bunun bir de durdurabilme kısmı var.
Benim eski apache nin 155 km neti vardı:cat: bilen arkadaşlar biliyor zaten :cat:
Bu motorun fotosu
Ön dişlim 15 idi
Ngk buji vardı
Hava filtesindeki 2 süngerden tekini almıştık daha rahat hava alsın diye
Tri oval egzoz
Ön arka ince lastikler.
Motorum buydu :cat:
apache ye 160 cc piston sekman takınca bi kere debriyajı kaldırmıyo sıyırıyo ben bizzat kullandım ama apachemi satmasam kesin taktırırdımözledim motorumu
sen hala apachedemisin yaw mübarek insan:cherry: ne oldu arabalanmıştın sattın mı duruyor mu