TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
:D kanka araba duruyo ya daha arabasız yapamam motorda donuyodum vala :D ama trafik park derdi fln aglatıyo beni bu akşam bi cros bakcam anlaşırsak alırım yapamıom motorsuz 125 hondanın krosu hem hafta sonları daga taşa vururum bi kafam kaldı kırılmadık onuda kırarım :D sen sakın bana hala ybr ye biniyom deme :D

3 aydır binemiyorum sattım ybr yi..48.500 deydi yeni sahbine giderken..şimdi emanet bi ck 125 pulsarım var işim varsa alıp kullaniyom :p
Şu arabaları bi ben sevemedim yahu :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
benm motorun vites pedalının altından yag damlıyordu gıttım ustaya zaten korkuyorum gıne masraf cıkarcak dıye allahtankorkucak bısey yokmuş zincir cok yaglıymış ön dişlinin yanı pislik dolmuş ondan yag akıyor yagı su gıbı koymuş önceki sahibi ama tabiki siyah incimn hiç bir seyi yokmuş:D
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Arkadaşlar sizden bir ricam olacak. Malum Burda TVS nin Bayisi Biraz dandik çalışıyorda. Hiç bir Parçayı bulamıyorum.Size Zahmet Bana Apache Stop lambası Kapagı ile KM teli Fiyatını Ögrenebilirmsiniz.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
MrSharp,

Kardeşim, Yaşar Motorla konuştum. KM Teline 15 TL, Stop Camına da 15 TL dediler. Hesaplarına havale yapıyormuşsun, daha sonra dekontu fakslıyorsun. Faksladığın kağıda, adını soyadını telefonunu ve teslimat adresini yazıyorsun kargo ile gönderiyorlar.

Telefon: 0216 634 43 15
Faks: 0216 634 43 16
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Herkese Çok teşekkür ediyorum. Bir Sıkıntınız olursa bende Elimden geleni yaparım. Çok saolun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst