TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
valla abi bir haftadır tek bir damla bile yoktu.. dün gece damlamış meret :D zincirdenmidir peki bir haftadır yoktu da şimdi olması normal mi dersin sence?

biraz yol yapınca zincir ısınır ve üzerindeki fazla yağları atar.zincir alt plastik tapayı açıp bak bir zincir fazla yağlımı.ona göre yan kapagı söker bakarsın.bende de oluyor bazen ben zincir sipreyi kullanıyorum fazla sıkınca atıyor
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Kardeş Motosiklet işi Zevk işidir. Adam Daha Önce YIBIR cıdır. Almıştır begenmemiştir. degistirmek istiyodur. bilemeyiz. Benim Motoroda CBF veren var. Altında bir şey aramamak lazım.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş Motosiklet işi Zevk işidir. Adam Daha Önce YIBIR cıdır. Almıştır begenmemiştir. degistirmek istiyodur. bilemeyiz. Benim Motoroda CBF veren var. Altında bir şey aramamak lazım.

katılıyorum insan bazen bi hevesle aldığı motordan bişe anlamıyor olabir.oda bu yola başvuruyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------

Benimkide Vites Kısmından damlatıyor. Bir anlam veremedim. Bakıtırcam.

sorun neyse lütfen bu sayfada paylaşın bizede lazım olabilir ona göre müdahale edebiliriz.....
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Adam noter masrafıda benden demiş.Buda beni kuşkuya düşürüyor.Ne olduda bu motordan kurtulmaya çalışıyor :silent:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
katılıyorum insan bazen bi hevesle aldığı motordan bişe anlamıyor olabir.oda bu yola başvuruyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------



sorun neyse lütfen bu sayfada paylaşın bizede lazım olabilir ona göre müdahale edebiliriz.....

Sizlerede bildiricem. Yarın giderim motorcuya.

Adam noter masrafıda benden demiş.Buda beni kuşkuya düşürüyor.Ne olduda bu motordan kurtulmaya çalışıyor :silent:

Valla Amcam Hor falan kullandıysa bilemem. Benim 7 ay olucak motoru alalı. allaha şükür... Benim Hatalarım dışında yolda bırakmadı. Benzin V.s Onun için adamda bir sorun arıyorum motorda yoktur. Hele O kadar yeni bir alet.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili hataylı hemşerilerim;
TVS nin web sitesine girdim ve TVS nin satış servis ve yedek parça
özelliklerini taşıyan ve bana en yakın olması itibariyle muhtemelen iskenderunu
tercih edecem TVS mi aldıktan sonra.adreste karaağaç ta olduğu yazıyor
peki,karaağaç dediğine göre iskenderunu öle ayrıntılı bilmem ama arsuz yoluna bikere gitmiştim acaba arsuz yolu üzerindemi TVS bayisi.bilen iskenderunlu TVS ci arkadaşlarımın fikrini almak istiyorum..şimdiden teşekkürler saygılar
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
arkadaş bu motor binbaylar motor ve motorcu galip satıyordu sanırım binbaylardan hem servislik hemde satış elerinden alındı su an motorcu galip iskenderunda arsuz yoluna döndükten sonra 3 4 km ilerde çokta iyibir ustadır
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
6
sevgili hataylı hemşerilerim;
TVS nin web sitesine girdim ve TVS nin satış servis ve yedek parça
özelliklerini taşıyan ve bana en yakın olması itibariyle muhtemelen iskenderunu
tercih edecem TVS mi aldıktan sonra.adreste karaağaç ta olduğu yazıyor
peki,karaağaç dediğine göre iskenderunu öle ayrıntılı bilmem ama arsuz yoluna bikere gitmiştim acaba arsuz yolu üzerindemi TVS bayisi.bilen iskenderunlu TVS ci arkadaşlarımın fikrini almak istiyorum..şimdiden teşekkürler saygılar

Merhaba Bende Aranıza Yeni KAtıldım Ama Apache'm Yok Ama Yakında Apache'ciler Kervanına Katılacağım İnş :) Evet Arsuz Yolunda Karaağaç Ben De ORaya Yakın Oturuyorum. M.Kemal Bilirseniz.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş bu motor binbaylar motor ve motorcu galip satıyordu sanırım binbaylardan hem servislik hemde satış elerinden alındı su an motorcu galip iskenderunda arsuz yoluna döndükten sonra 3 4 km ilerde çokta iyibir ustadır

binbaylar ı biliyorum iskenderun sahilde orası olsaydı daha rahat olurdu.... tamda tahmin ettiğim gibi birkeresinde iskenderuna gezmeye gittiğimde ölesine bir arsuz yoluna girmiştim orda motosiklet servisleri vardı gözüme çarpmıştı:cat:sen servis bakımına oraya mı götürüyorsun iyi bir usta dediğine göre öyle ise bende oraya giderim...

Merhaba Bende Aranıza Yeni KAtıldım Ama Apache'm Yok Ama Yakında Apache'ciler Kervanına Katılacağım İnş :) Evet Arsuz Yolunda Karaağaç Ben De ORaya Yakın Oturuyorum. M.Kemal Bilirseniz.

valla usta ne desem yalan olur.ben isim olrk pek biyer bilmem iskenderunda.zaten merak ettiğim birşey olursa adres açısından GOOGLE MAPS ın uydu görüntüleme modundan bakarım neresi olduğunu kestirmeye çalışırım aradığım yerin.ve çoğunlukla doğru yeri bulurum.ileriki zamanlardada yolum düşerse çok kolay buluyorum.adana da mersinde iskenderunda gittiğimde çoğunlukla isim olrk bilmediğimden gittiğim yerleri yolları GOOGLE MAPS ten bakarım öle bulurum sorarak aramaktansa.bu yol daha kolay geliyor.slm lar.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
evet ben iki defa gitim birinide islahiyeye gitmiştim orada götürdüm birde orada bu motordan çok var ben bu motoru tavsiye üzerine aldım ve iyiki almışım
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
evet arkadaşlar sonun'da sattım Yarasam'ı 2009 model ve 10450 km de idi ve 3100 tl ye verdim. pişmanmıyım malesef,çünkü artçı ile kullanımda insanı bezdiriyor :pale: son apache'dende böylece hayırlısıyla ayrılmış oldum.darısı sizin başınıza ,şimdi sıra geldi 500-600 cc makinalara tekrardan
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun, Cbf 500 yakışır.:)
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar sonun'da sattım Yarasam'ı 2009 model ve 10450 km de idi ve 3100 tl ye verdim. pişmanmıyım malesef,çünkü artçı ile kullanımda insanı bezdiriyor :pale: son apache'dende böylece hayırlısıyla ayrılmış oldum.darısı sizin başınıza ,şimdi sıra geldi 500-600 cc makinalara tekrardan

yakışır...imkan nispetinde de cc yükseltmek iyidir.bu yazdığımız yorumları unutuyoruz be usta sen eğer cbf500 alacak olursan bilgi paylaşım sayfasını şenlendiriver.bizde aydınlanırız.


Hayırlısı olsun, Cbf 500 yakışır.:)


düşündüğüm bir model.ilerde bende cc büyültecek olursam imkan nispetinde 600cc yi geçmeyen benzin sarfiyatı 5lt touring tarzı modeller düşünüyorum.misal cbf500,fazer fz6,honda cbf600,suzuki v-strom 650 vs. gibi. düşündüğüm modeller arasında.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
evet arkadaşlar sonun'da sattım Yarasam'ı 2009 model ve 10450 km de idi ve 3100 tl ye verdim. pişmanmıyım malesef,çünkü artçı ile kullanımda insanı bezdiriyor :pale: son apache'dende böylece hayırlısıyla ayrılmış oldum.darısı sizin başınıza ,şimdi sıra geldi 500-600 cc makinalara tekrardan

abi hayırlı olsun işten vakit bulamıyorum.Gs500 den sonra apache yordu seni artçıyla :)

Gsr600 yakışır abi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst