ben hatay dörtyolda oturuyorum ve 3 defa adanaya 2defa antep islahiye kırıkhana devamlı en az herseferinde binişimde 250 veya 300 km buluyor ve hiç yorgunluk hisi yok ama birde kanuniseyhan 150 var ona bindigim zaman iskenderuna gidip geleyim yaya gidip gelsem daha iyi apachi bena iyi allah yapanlardan razı olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------
suzuki gs 150=hero honda =tvs apache
bu motorla ortalama 50-60 la gidersen litreye kaç km gider
ilk sayfada yazıyor ama başka yerde 3 ltreye 100 km gittiğini falan yazmışlar