- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
valla abi bir haftadır tek bir damla bile yoktu.. dün gece damlamış meretzincirdenmidir peki bir haftadır yoktu da şimdi olması normal mi dersin sence?
biraz yol yapınca zincir ısınır ve üzerindeki fazla yağları atar.zincir alt plastik tapayı açıp bak bir zincir fazla yağlımı.ona göre yan kapagı söker bakarsın.bende de oluyor bazen ben zincir sipreyi kullanıyorum fazla sıkınca atıyor