Hayırlı olsun diyin sonunda plaka çıktı geziom motorumla
Titreme var biraz ama zamanla alışıcam galiba.Motor gerçekten süratli motor yüksek hızlara çok kısa sürede çıkıyor aldığım ertesi gün 100 gördüm hiç zorlanmadan hemde bassam daha gidiyordu yani 4. viteste falandım birde 5de hiç zorlamadım : )
Fotolar yakında gelcek telefonum adide biraz xD
Fotolar yakında gelcek telefonum adide biraz xD














