neyse ayarladık yukarı aynı şekilde falan ses olarak ilk başta farketmedi ama sonradan 2. egzos sesi açıldı baya çok çıkıyor şimdi bide öndeki katalizör iptal edildi ve inanılmaz bi şekilde verim aldık millet bana gitmez demişti bende korkarak yaptım ama gidişi süper oldu bugün havanında güzel olmasıyla düzde 140 gördüm... verim süper görüntü bence güzel oldu bu iş baya iyi oldu yani :mrgreen: bide Aydın ustanın orda Murat isimli bi abimiz var o bana arka tutamak verdi bi tane resimlerde görünüyor iki parça yapmam için o da güzel durdu Murat abinin fikriydi bugün biraz daha kestim onu daha tatlı oldu tutamak..
yaptıklarım şuanlık bu kadar yakında inş. 200 CC ye yakın yapıcaz makineyi o zamanda buraada resimler ve açıklamalarla açıklıycam saygılar... :mrgreen:Şu bahsettiğin katalizör umarım çevreye zehirli gaz salınımını önleyen zımbırtı değildir.ale::salut:
Bir sorum var arkadaşlar: Motorun zincirini normal makine yağıyla yağlasam bir sorun olur mu? Başka önerilere de açığım![]()
hurricane senin tvs nin ön ve arka dişli boyutları nedir?
neyse ayarladık yukarı aynı şekilde falan ses olarak ilk başta farketmedi ama sonradan 2. egzos sesi açıldı baya çok çıkıyor şimdi bide öndeki katalizör iptal edildi ve inanılmaz bi şekilde verim aldık millet bana gitmez demişti bende korkarak yaptım ama gidişi süper oldu bugün havanında güzel olmasıyla düzde 140 gördüm... verim süper görüntü bence güzel oldu bu iş baya iyi oldu yani :mrgreen: bide Aydın ustanın orda Murat isimli bi abimiz var o bana arka tutamak verdi bi tane resimlerde görünüyor iki parça yapmam için o da güzel durdu Murat abinin fikriydi bugün biraz daha kestim onu daha tatlı oldu tutamak..
yaptıklarım şuanlık bu kadar yakında inş. 200 CC ye yakın yapıcaz makineyi o zamanda buraada resimler ve açıklamalarla açıklıycam saygılar... :mrgreen
Şu bahsettiğin katalizör umarım çevreye zehirli gaz salınımını önleyen zımbırtı değildir.ale::salut:
Bir sorum var arkadaşlar: Motorun zincirini normal makine yağıyla yağlasam bir sorun olur mu? Başka önerilere de açığım![]()
150ccye çift egzost takılırmı arkadaşım birde 200cc yapıcam demişsin yazık motorunu harcıyorsun bence.Genede zevkler ve renkler tartışılmaz kolay gelsin.
arkadaşlar ben su geçirmez eldiven almak istiyorum bu adresten bakıyorum http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45308 su geçirmez diyor ama gerçekten işe yarıyor mu kullanan meya marka öneren var mı
Arkadaşım bende o eldivenden alıcam ve yorumları okudum rüzgar ve su geçirmiyormuş....kaliteli bişiye benziyo kask vizör silici var parmağında çok orjinal bi eldiven tabi revit kadar olamaz ama olsun 64 lira....ben kesin alıcam
arkadaşlar ben su geçirmez eldiven almak istiyorum bu adresten bakıyorum http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45308 su geçirmez diyor ama gerçekten işe yarıyor mu kullanan meya marka öneren var mı
ben 1 ay önce 200cc yapmıştım ama sonuç biraz kötü oldu takılan buji r6 yerine r9 bujiymiş biraz sıkıştırmayıda arttırmıştım izmirden istanbula geliyordum bursada buji kırıldı buji neyse uzun dedim ama pistonu söktürdüm piston üstü komple erimiş onun için 200 cc yapacak olanlara tavsiyem kaliteli bir piston ve sakin kullanım istiyor ben rodajda 125 bastım 1000 km 70-80 gitmek lazım yoksa ısınma sorun açıyor ama performansı acayip artıyor