TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Hayırlı olsun diyin sonunda plaka çıktı geziom motorumla:D Titreme var biraz ama zamanla alışıcam galiba.Motor gerçekten süratli motor yüksek hızlara çok kısa sürede çıkıyor aldığım ertesi gün 100 gördüm hiç zorlanmadan hemde bassam daha gidiyordu yani 4. viteste falandım birde 5de hiç zorlamadım : )
Fotolar yakında gelcek telefonum adide biraz xD
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Hayırlı olsun diyin sonunda plaka çıktı geziom motorumla:D Titreme var biraz ama zamanla alışıcam galiba.Motor gerçekten süratli motor yüksek hızlara çok kısa sürede çıkıyor aldığım ertesi gün 100 gördüm hiç zorlanmadan hemde bassam daha gidiyordu yani 4. viteste falandım birde 5de hiç zorlamadım : )
Fotolar yakında gelcek telefonum adide biraz xD

Hayırlı olsun arkadaşım. Başlangıç olarak motoru fazla zorlama. Rodajını ne kadar iyi yaparsan ileriye dönük o kadar iyi performans alırsın motorundan :cat::rendeer:
Allah kazalardan belalardan korusun hepimizi..:pale:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Sonunda kararımı verdim, apache alacağım, hep aklımda apache vardı, başka bir motor aldım ama gözüm gene apachede kalmıştı, istanbuldayım, sıfır almak istiyorum, 3250YTLye vade farksız 12 taksitle satıldığını duydum, 4-5 ay önce sorduğumda 3700 istemişlerdi nakit, fiyatı sitesinde yükseldiği halde fiyatı düştü mü? En uygun nereden alabilir, teşekkürler.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
İstanbul'da Aydın motor var Kadıköy Hasanpaşa'da oldukça uygun fiyatla alabilirsin
sanırım Edirne'deydin sen?? İstanbul'dan temin edip oraya götürebilirsin kanımca...

sysroot kardeşim hayırlı olsun!!! çok zorlama hemen makinayı :mrgreen: bende senin makınayı kutlamak için en son halini koyayım benm Apache'nin en son Angel Eyes adı verilen halka ışıklardan taktım fara bide temizledim biraz yaklaşık 20 dk önce çektim resimleri..
karanlıkta da çekip koyarım akşam..













 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
hurricane_cbr
hocam bu bambaşka bişey olmuş ya bravo . yakından takip ediyorum motorunu eline sağlık:cat:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
aga sen naaptın yine ya yemin ediyorum tvs nin tuning bölümne almaları lazım seni..
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hurricane a kardeşim bide şu koruma demiri ile aynalarını taksan fena olmucak, aynalarsız nası kullanıyon ya onlara bakmadan ben sollama yapamıyom:S enteresansın :)
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
arkadaşlar bende benim makinanın resmini kıymak istedim daha hiç ellenmemiş sadece 14 dişli var
[URL=http://g.imageshack.us/i
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Yok ben istanbuldayım, az önce görüştüm 3250YTL ve 5 taksit yapıyor vade farksız, şimdi de renk olarak kararsızım :) siyah rengi çok seviyorum ama kırmızı da kaslı duruyor, bakalım hayırlısı artık

Bu arada 2. el 1600TLye buldum, fiyatı uygun geldi
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Hurricane saolasın farlarda yakışmış eline sağlık alıştık artık bunlara:D

Şey sorucam motoru ne ile temizliyim hiç anlamam ben motor parçalarından falan temizliği neyle yapim abi az yardımcı olun:s
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
sysroot mümkün olduğunca su birikintisinden geçmemeye çalış ve her kullanımdan sonra motorun altında bile olan yerleri silmeye çalış yapışıp kalıyor pislikler temizlik olarak balata spreyi adı altında satılan sprey temizleyiciler var onlar yağ vb. şeyleri çok rahat çıkarabiliyor ve oldukça işe yarıyor denemelisin bence :cat: bu arada söz verdiğim gibi akşam çekilen resimler...













 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
61
Valla bu motor bence sınıfının en karizmatik ve göze hoş geleni. Çok asil ve agresif duruyor. Diğer hiçbir özelliğini düşünmeden, sadece tipe göre değerlendirme yaptım. Kavga çıkmasın.:cherry:

Bu arada yedek parça fiyatları ne alemde, nasıl öğrenebiliriz. Online parça satış sitelerinde bulamadım da... Mesela arka amortisörlerin çifti ne kadara satılıyor?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Valla bu motor bence sınıfının en karizmatik ve göze hoş geleni. Çok asil ve agresif duruyor. Diğer hiçbir özelliğini düşünmeden, sadece tipe göre değerlendirme yaptım. Kavga çıkmasın.:cherry:

Bu arada yedek parça fiyatları ne alemde, nasıl öğrenebiliriz. Online parça satış sitelerinde bulamadım da... Mesela arka amortisörlerin çifti ne kadara satılıyor?

amortisör falan olarak bi bilgim yok ama Honda'dan daha ucuz olduğu kesin... Yamaha YBR ile fiyat konusunda yarışamaz o baya ucuz parça konusunda
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
61
Buldum pdf dosyası halinde olduğu içinz biraz kurcuklamam gerekti. Sanırım merak edenler içinde yararlı olabilir.

http://www.tvsturkiye.com/download/apacheYedekParcaFiyatListesi.pdf

Bence ilk sayfaya eklerseniz inceleyenler bu fiyatlarıda gözönünde bulundurur. Bana kalırsa fiyatlar iyi gibi en azından sahip olduğum kanuni deer 152 nin fiyatlarıyla karşılaştırma yaptım. Benim en küçük grenajım 50 ytl iken bu makinenın grenaj fiyatları oldukça uygun geldi gözüme. Benim arka amortisörlerin (gazlı) çifti 395 tl ye geliyor. Valla eğer çifti yazdığı gibi 104 tl ise baya bi iyi. Uyarsa alıp benim motora takacam.:) Sonuçta arada ağırlık olarak 20 kg fark var. Biraz sert olur ama zaten şimdi takılı olanlar bile baya bi sert. Ya arkadaşlar fotoğraf makinası ve bana ayıracak biraz zamanı olan bir arkadaş motorunun arka amortisör bağlantı noktalarının resimlerini çekebilir mi? Ayrıca birde o bağlantı açıklıklarının ve amortisörün toplam uzunluğunu yazabilirseniz vallaha çok teşekkür edeceğim. :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst