TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Cazador45
Gelde bu motoru düşük devirlerde kullan valla ben tepesine çıktımmı 8000 devirden aşşağı vites değiştirmiyorum 100 110 dan aşşağı düşmüyorum yol müsahit olduğu müddetce cbf yada ybr gibi fıs fıs kullanımda zevk vermiyor gibi geliyor bana

güç işte dürtüyor adamı :?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar, zincir,her 500 km.de bir yağlanır,her 1000 km.de bir gazyağı ile temizlenir ve yağlanır.bilgilerinize.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
süvari kardeşim merhaba ben bi cbf çiyim dinliyorum kardeşim:)arkadaşlar motorlarınız güzel güle güle kullanın,commuter sınıfını sürekli takip ediyorum.bu arada 17 kuruş yakan arkadaş gerçekten çok yakıyor.ama tabi rodaj olması ve kullanım karakteride buna en büyük etken.iyi forumlar kalın sağlıcakla
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar bugün yine rahat durmadık 6 motor şöyle bir turlayalım dedik epey zevkliydi tabi bu makinelerin yanında bizim apacheler zayıf kalıyorlar ama idare etti arkadaşlar ATV 300 cc mavi olan HYOSUNG 650 cc YAMAHA DRAG STAR 650 cc güzel bir geziydi
di-FDNK.jpg

di-2WWV.jpg

di-ZP7A.jpg
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
160 km ' lık kazasız belasız bır bır gezıden sonra sag aynamı sakarlıgım nedenıyle(demiri ni ) kırdım (apt. nın kapısına carptım ıcerı sokarken ) en uygun fıyata nerden bulabılırım ? fikri olan varmı ya da kaynak yaptırsam sızce saglam olur mu?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar Allah ın izniyle 2012 siyah apaçhime 2 gün önce kavuştum.Yalnız Bir sorum olacak.Ankara da Ulusan motorda Serviste çalışan yaşar usta var.(Aynı zamanda Kavasaki servisinin ustası) bana dedi ki her 250 km de bir zinciri yağlayacaksın.acaba herkes bunu böyle uyguluyormu merak ettim açıkcası????

Hayirli olsun tekeriniz duz bassin zinciri bende 250 km yada her yikamamda temizlerim yaglarim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Şu an 6000 küsur

Bujiyi sokup kontrol edin bence rengi nasil diye

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

160 km ' lık kazasız belasız bır bır gezıden sonra sag aynamı sakarlıgım nedenıyle(demiri ni ) kırdım (apt. nın kapısına carptım ıcerı sokarken ) en uygun fıyata nerden bulabılırım ? fikri olan varmı ya da kaynak yaptırsam sızce saglam olur mu?

Gecmis olsun internette gormustum daha onceden kaynak icinde argon kaynagi olursa cok saglam olur oksijende yine kesme yapacaktir
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
53
slm arkadaşlar şu yakıt konusunda bende yorum yapayım dedim :)
07 04 2012 cumartesi adana mersin gidip geldim iki kişi olarak adanadan depomu fulledim tabi nereye kadar geldigine baktım benzinin hızım da 80 90 arasıydı bi kaç defa 100 yaptım ama zorlamadım pekte çünkü motorum daha 600 km de.
dönüşte tekrar aynı petrole ugrayıp aynı yere kadar depomu fulledım ve sonuc :
185 km yapmısım ve 22 tl lık benzin aldım tekrardan da şimdi hesaplarınızı tekrardan yapın yakıt nasıl bana göre fevkeladenin fevkinde bir yakıt
yagınıda kontrol etmiştim cbf li kardeşler kızmasın ama yag aynı yerdeydi göstergede :)
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
Arkadaşlar depo doldurup bitene kadar yani kırmızı ışık yanana kadar test yaptıysanız kaç km yaptınız bir depoyla yapan varsa yazablirmi saolun şimdiden
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
85 TL BENZİNLE YEDEK DEPO HARİÇ 490 KM YAPTIM.. SERWİSTEKİ ARKADAŞLAR RODAJDA OLDUĞUNDAN BU KADAR YAKMIŞSIN DEDİLER..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
soner01
senin yakıt normal 11,8 krş yapıyo motor kendine gelsin biraz daha düşebilir
yağına o kadar takılmayın ben 3000 km kadar kullanıyorum yağda sıkıntı yok, eksilme yok kararma yok, eskisin araçlar bakarız ozaman

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

20 tl ile 160 km yapıyorum
benimkiside aynı senin sonuş gibi hemen hemen, karışık kullanım
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Dünki Güzel Konya Apa barajı - Ak yokuş - Meram bağları Gezimizden sonra motorum 950 kmyi gördü .. 140 km gibi bi yol yaptık .. yakıt konusundan Hala müzdaribim fazla yakıyor ama bekliyoruz .. :) fakat uzun yolda banamsın demiyor üstelik baraj yolunda Sular yolu kapatmıştı taşlık ve engebeli bi yola sürdüm motoru bildiğin kross havasında :D acayip zevkli oluyormuş yeni anladım .. :) bi kaç resim paylaşayım her zaman ki gibi ..

Gezi Öncesi Hazır ve Nazır halde ..

47vbs.jpg


47vcd.jpg


47vdd.jpg


Baraja gelip oltaları açıyorz (hiçbişey tutamadık orası ayrı :) )

47vf8.jpg


47vg7.jpg


47vh9.jpg


47vl6.jpg


Akyokuştan Konya manzarası .. Buranın rampalı yolu motor için hiç sorun olmadı .. :)

47vly.jpg


47v9t.jpg


Gezi sonrası 11.30 civarı Yorgun Savaşcı .. :)

47v7j.jpg
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
850 km oldu benım motorda aynı sizin gibi 17 18 kuruş civarı yakıyor çok çok fazla .. benzın yetişmiyor :D inşallah düşer deyip bağrımıza taş basıp beklıyoruz :D ama velet insanı zorluyo gezmek için gözüm görmüyo pek ne yalan söyliyim benzini fln .. :) Allah güç versin çalışıp kazanalımda benzın olsun tek derdimiz .. :)

85 TL BENZİNLE YEDEK DEPO HARİÇ 490 KM YAPTIM.. SERWİSTEKİ ARKADAŞLAR RODAJDA OLDUĞUNDAN BU KADAR YAKMIŞSIN DEDİLER..

Arkadaşlar ben motoru aldığımda benzin 4,22 TL falandı. Rodajda olmasına rağmen o zaman 10 krş yakıyordu. 6000 km ye yaklaştı motor benzin 4.70 oldu şimdi hesaplıyorum. 11-12 krş yakıyor. Ki bu rakam şehir içi, 10 km gitmeden kontak kapattığım oluyor sürekli dur kalk yaptığım halde. Genelde kısa mesafe işlerime kullanıyorum.
Ben ne kadar zorlasam da 13 krş'u geçmeyeceğine eminim. Eğer 17-18 krş yakıyorsa motorunuz bir sorun var demektir. Bir bilene göstermenizi tavsiye edebilirim.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
53
soner01
senin yakıt normal 11,8 krş yapıyo motor kendine gelsin biraz daha düşebilir
yağına o kadar takılmayın ben 3000 km kadar kullanıyorum yağda sıkıntı yok, eksilme yok kararma yok, eskisin araçlar bakarız ozaman

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------


benimkiside aynı senin sonuş gibi hemen hemen, karışık kullanım


kartalizma07 yakıtından hiç şikayet etmem çünkü hem ekonomik hemde motor altında hissettiriyo kendini ne yalan söleyim çok memnunum motosikletimden :)
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
soner01
senin yakıt normal 11,8 krş yapıyo motor kendine gelsin biraz daha düşebilir
yağına o kadar takılmayın ben 3000 km kadar kullanıyorum yağda sıkıntı yok, eksilme yok kararma yok, eskisin araçlar bakarız ozaman

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

benimkiside aynı senin sonuş gibi hemen hemen, karışık kullanım

aynen karışık benimde 70 - 80 - 90 - 100 arası şehir içi kullanımı
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Karburator ayarı yaptık arkadasla .hava ayarsız. Dedı çok yakarmıs devirde düzeldi daha seri çalışıyor. Yakıtı tekrar olcucem
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
eyy güzel kardeşlerim benzin ölçümü 100 km/litre formatında yapılmalı. fiyat olarak net sonuçlar çımkayabilir. vede anlaşılması güçtür. ki benzin ayda bir fiyat değiştiriyor. 2 yıl önce 100 kmde 3 litre yakıpkmde 8 kuruş şimdi 3 litre yakıp kmde 15 kuruş yakması durumu var. bence litre olarak uzun vaadeli net hesaplar yapmak daha mümkündür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst