Dünki Güzel Konya Apa barajı - Ak yokuş - Meram bağları Gezimizden sonra motorum 950 kmyi gördü .. 140 km gibi bi yol yaptık .. yakıt konusundan Hala müzdaribim fazla yakıyor ama bekliyoruz ..

fakat uzun yolda banamsın demiyor üstelik baraj yolunda Sular yolu kapatmıştı taşlık ve engebeli bi yola sürdüm motoru bildiğin kross havasında

acayip zevkli oluyormuş yeni anladım ..

bi kaç resim paylaşayım her zaman ki gibi ..
Gezi Öncesi Hazır ve Nazır halde ..
Baraja gelip oltaları açıyorz (hiçbişey tutamadık orası ayrı

)
Akyokuştan Konya manzarası .. Buranın rampalı yolu motor için hiç sorun olmadı ..
Gezi sonrası 11.30 civarı Yorgun Savaşcı ..