- Katılım
- 20 Ağu 2011
- Mesajlar
- 713
Buyurun arkadaşlar biraz fotoğraf atalım şenlensin ortalık geçen gün hava güzeldi biraz turladık . . . 
Abi sari jant seridini nasil duzgun cekebildin ben beyaz cekeyim dedim cok cirkin oldu sokmek icinde tirnakla kazidim zor soktumBuyurun arkadaşlar biraz fotoğraf atalım şenlensin ortalık geçen gün hava güzeldi biraz turladık . . .
http://img607.imageshack.us/img607/8067/20120407064.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/4606/20120407062.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/1064/20120406059.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/8559/20120406057.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/6372/20120406056.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/4042/20120406055.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/8536/20120406054.jpg
Buyurun arkadaşlar biraz fotoğraf atalım şenlensin ortalık geçen gün hava güzeldi biraz turladık . . .
http://img607.imageshack.us/img607/8067/20120407064.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/4606/20120407062.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/1064/20120406059.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/8559/20120406057.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/6372/20120406056.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/4042/20120406055.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/8536/20120406054.jpg
[url]http://img585.imageshack.us/img585/138/fotoraf0805.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img69.imageshack.us/img69/5197/img0179wgt.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img809.imageshack.us/img809/6026/img0174h.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Abi sari jant seridini nasil duzgun cekebildin ben beyaz cekeyim dedim cok cirkin oldu sokmek icinde tirnakla kazidim zor soktum
::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::
reis ilk resim on numara:cyclopsan
Lastikciler yapar mi acabaAslında benimde jant şeridi yamuk hatta konu bile açtım nasıl sökerim diye alttaki kırmızıyı sökmedim zaten sökülmüyor lanet şey üstüne çektiğim sarı ondan biraz geniş olduğu için kapattı ama yamuk olduğu için çıkartıp tekrar aldım yenisini ama malesef sökemedim sağ arka jantta gördüğün gibi yarım kaldı bi oturup uğraşamıyorum tekerlekleri söküp zımparayla söküp tekrar boyamayı bile düşünüyorum ama kim yapacakkaldı öyle yarım yamalak
![]()
ben kolayca söktüm orjinal şeritlerini ama yenisini çekemedimr:
r: cbf e çektik arkadaşın ama benimkisine olmadı aparatı tam oturmuyo janta
ya pahalısından alıcam yada reklamcıya yaptırcam, boş kaldı jantlar
benim motor siyah, motorun çamurluk depo süslemesi turuncu olunca turuncu şerit çekmeye karar verdim
taktiği yok kardeşim, 3 kişi giriştik dayanamadı teslim olduSen nasıl söktün ya ben baya uğraştım sökemedim taktiğini bizede verirmisin sökelim kolayca ya![]()
taktiği yok kardeşim, 3 kişi giriştik dayanamadı teslim oldukolayca kopuyo çekince uğraştırdı biraz kağıt gibi değil naylon bir madde
çok uğraşanlar etiket sökücüler var sprey hiermarketlerde var kipa mesela, alın ondan rahatça sökersiniz
yok artık o kadarda yapılmaz yazık jantaTamam teşekkürler etiket sökücü sprey araştırıcam bakalım yoksa aklımda tekerlekleri söküp komple taş motorunun ucuna zımpara takıp zımparalayıp ondan sonra aynı boyadan ve şerit çekmeyi düşünüyordm açıkçası![]()
yok artık o kadarda yapılmaz yazık janta
olmadı sıcak su ile sil yada kaynar su dök sonra sökmeye çalış yada reklamcılara sor
etiket sökücü bence halleder kullanmadım ama hünerliymiş galiba bu konularda
Rolanti oturdu derken dalgalanma duzeldi mi yoksa hala devam mi ediyor ben cok uyuz oluyorum onaBugün Fazla yaktığı için götürdüm servise .. Daha doğrusu bakımı yaptırdığım ustayaDedim suna bı karbüratör ayarı yapıver .. baktı etti işte ayarı yaptı , Sonra tuttu bujiyi söktü .. bunu değişelim dedi .. dedm abi daha 970 km de motor buji için erken değlmi .. yok dedi iridyum takayım bide ayar üstüne tekrar ölçüm yap .. performans ve yakıt tasarrufu olcaktır dedi .. orjinal bujiyide aldım tabi .. borcum ne kadar dedim çay içiyoruz işte .. 'arada bi çayımızı içmeye gel yeter borcun yok' dedi yolladı .. önce düşünüodum sırf para için taktı iridyum bunlarda işe yaramaz die ama para almayınca kafam karıştı .. iridyum ufak hacimlerde işe yaramaz ama apacheyi küçümseme diye ekledi bunu söylediğimde .. şuan için motorun şahlanması daha iyi rolantide yerine oturdu baya .. bakalım ölçüm yapıcam yarından sonra ..