TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Buyurun arkadaşlar biraz fotoğraf atalım şenlensin ortalık geçen gün hava güzeldi biraz turladık . . . :)

20120407064.jpg

20120407062.jpg

20120406059.jpg

20120406057.jpg

20120406056.jpg

20120406055.jpg

20120406054.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu fiyata alınacak en güzel motor bence.Paranın karşılığını veriyor.Sağlam ve kaliteli malzeme var motorda
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
süvari kardeşim sağolsun kırık sinyal sorunumu giderdi.aldı bana bi sinyal yolladı sağolsun.yazın burdan fındık yollayıp ödeşecem kendisiyle :p
Yaşasın motosiklet kardeşliği... :)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Abi sari jant seridini nasil duzgun cekebildin ben beyaz cekeyim dedim cok cirkin oldu sokmek icinde tirnakla kazidim zor soktum

Aslında benimde jant şeridi yamuk hatta konu bile açtım nasıl sökerim diye alttaki kırmızıyı sökmedim zaten sökülmüyor lanet şey üstüne çektiğim sarı ondan biraz geniş olduğu için kapattı ama yamuk olduğu için çıkartıp tekrar aldım yenisini ama malesef sökemedim sağ arka jantta gördüğün gibi yarım kaldı bi oturup uğraşamıyorum tekerlekleri söküp zımparayla söküp tekrar boyamayı bile düşünüyorum ama kim yapacak :) kaldı öyle yarım yamalak :)

::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::


reis ilk resim on numara:cyclopsan

Eyvallah sağolasın.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ben kolayca söktüm orjinal şeritlerini ama yenisini çekemedim :pr::pr: cbf e çektik arkadaşın ama benimkisine olmadı aparatı tam oturmuyo janta
ya pahalısından alıcam yada reklamcıya yaptırcam, boş kaldı jantlar
benim motor siyah, motorun çamurluk depo süslemesi turuncu olunca turuncu şerit çekmeye karar verdim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Aslında benimde jant şeridi yamuk hatta konu bile açtım nasıl sökerim diye alttaki kırmızıyı sökmedim zaten sökülmüyor lanet şey üstüne çektiğim sarı ondan biraz geniş olduğu için kapattı ama yamuk olduğu için çıkartıp tekrar aldım yenisini ama malesef sökemedim sağ arka jantta gördüğün gibi yarım kaldı bi oturup uğraşamıyorum tekerlekleri söküp zımparayla söküp tekrar boyamayı bile düşünüyorum ama kim yapacak :) kaldı öyle yarım yamalak :)
Lastikciler yapar mi acaba
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
ben kolayca söktüm orjinal şeritlerini ama yenisini çekemedim :pr::pr: cbf e çektik arkadaşın ama benimkisine olmadı aparatı tam oturmuyo janta
ya pahalısından alıcam yada reklamcıya yaptırcam, boş kaldı jantlar
benim motor siyah, motorun çamurluk depo süslemesi turuncu olunca turuncu şerit çekmeye karar verdim

Sen nasıl söktün ya ben baya uğraştım sökemedim taktiğini bizede verirmisin sökelim kolayca ya :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sen nasıl söktün ya ben baya uğraştım sökemedim taktiğini bizede verirmisin sökelim kolayca ya :)
taktiği yok kardeşim, 3 kişi giriştik dayanamadı teslim oldu :) kolayca kopuyo çekince uğraştırdı biraz kağıt gibi değil naylon bir madde
çok uğraşanlar etiket sökücüler var sprey hiermarketlerde var kipa mesela, alın ondan rahatça sökersiniz
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
taktiği yok kardeşim, 3 kişi giriştik dayanamadı teslim oldu :) kolayca kopuyo çekince uğraştırdı biraz kağıt gibi değil naylon bir madde
çok uğraşanlar etiket sökücüler var sprey hiermarketlerde var kipa mesela, alın ondan rahatça sökersiniz

Tamam teşekkürler etiket sökücü sprey araştırıcam bakalım yoksa aklımda tekerlekleri söküp komple taş motorunun ucuna zımpara takıp zımparalayıp ondan sonra aynı boyadan ve şerit çekmeyi düşünüyordm açıkçası :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Tamam teşekkürler etiket sökücü sprey araştırıcam bakalım yoksa aklımda tekerlekleri söküp komple taş motorunun ucuna zımpara takıp zımparalayıp ondan sonra aynı boyadan ve şerit çekmeyi düşünüyordm açıkçası :)
yok artık o kadarda yapılmaz yazık janta
olmadı sıcak su ile sil yada kaynar su dök sonra sökmeye çalış yada reklamcılara sor
etiket sökücü bence halleder kullanmadım ama hünerliymiş galiba bu konularda
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
yok artık o kadarda yapılmaz yazık janta
olmadı sıcak su ile sil yada kaynar su dök sonra sökmeye çalış yada reklamcılara sor
etiket sökücü bence halleder kullanmadım ama hünerliymiş galiba bu konularda

:) valla ne yapayım aklıma bişi gelmiyo sıcak su denedim mazot benzin saç kurutmayla 1 jantın 1 tarafının yarısını 2 3 günde zor söktüm benim yapıştırdığımı sadece kırmızı hala duruyo :) yarın ilk iş bi tabelacıya gideyim yağmur yağmaz inş 2 3 gündür binemiyorum yağmur var yatıyo kapıının önünde :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün Fazla yaktığı için götürdüm servise .. Daha doğrusu bakımı yaptırdığım ustaya :D Dedim suna bı karbüratör ayarı yapıver .. baktı etti işte ayarı yaptı , Sonra tuttu bujiyi söktü .. bunu değişelim dedi .. dedm abi daha 970 km de motor buji için erken değlmi .. yok dedi iridyum takayım bide ayar üstüne tekrar ölçüm yap .. performans ve yakıt tasarrufu olcaktır dedi .. orjinal bujiyide aldım tabi .. borcum ne kadar dedim çay içiyoruz işte .. 'arada bi çayımızı içmeye gel yeter borcun yok' dedi yolladı .. önce düşünüodum sırf para için taktı iridyum bunlarda işe yaramaz die ama para almayınca kafam karıştı .. iridyum ufak hacimlerde işe yaramaz ama apacheyi küçümseme diye ekledi bunu söylediğimde .. şuan için motorun şahlanması daha iyi rolantide yerine oturdu baya .. bakalım ölçüm yapıcam yarından sonra ..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bugün Fazla yaktığı için götürdüm servise .. Daha doğrusu bakımı yaptırdığım ustaya :D Dedim suna bı karbüratör ayarı yapıver .. baktı etti işte ayarı yaptı , Sonra tuttu bujiyi söktü .. bunu değişelim dedi .. dedm abi daha 970 km de motor buji için erken değlmi .. yok dedi iridyum takayım bide ayar üstüne tekrar ölçüm yap .. performans ve yakıt tasarrufu olcaktır dedi .. orjinal bujiyide aldım tabi .. borcum ne kadar dedim çay içiyoruz işte .. 'arada bi çayımızı içmeye gel yeter borcun yok' dedi yolladı .. önce düşünüodum sırf para için taktı iridyum bunlarda işe yaramaz die ama para almayınca kafam karıştı .. iridyum ufak hacimlerde işe yaramaz ama apacheyi küçümseme diye ekledi bunu söylediğimde .. şuan için motorun şahlanması daha iyi rolantide yerine oturdu baya .. bakalım ölçüm yapıcam yarından sonra ..
Rolanti oturdu derken dalgalanma duzeldi mi yoksa hala devam mi ediyor ben cok uyuz oluyorum ona
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Evet o dalgalanma düzeldi işte .. önceden 1500 rolantiyle başlayıp 15 dklık yol sonunda 3.5 rolantiyle bitiriyodum :D bugün dikkat ettim 2binde bırakmıştım öyle duruyodu .. sadece ilk çalıştırma anında 1500de kaldı oda 2 dk sürdü sonra 2binde kitlendi ayarladığım gibi .. kullandıkça yazıcam gözlemlerimi belki faydası olur sizede ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst