- Katılım
- 13 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,349
tüyelim bizBirkac gun girmesek mi baslik cbfci dolucak gorurlerse![]()
tüyelim bizBirkac gun girmesek mi baslik cbfci dolucak gorurlerse![]()
merhabalar arkadaşlar.yoğun bir şekilde geçen vize haftasından sonra yeniden sizlerleyim.en son sinyallerim yanmıyordu.hala alamadım yeni sinyal.ama havalar güzel boşdurmadım.dün motoru tam 3saat boyunca yıkadım tertemiz oldu.Ve zinciri temizleyip bir güzel yağladım.bugünde yağı ve yağ filtresini değiştim(castrol 10W40). Motorcağız kendine geldi.ama bir sorun var sanki.motor yaklaşık 150-200cc yağ eksiltmiş.aslında yağ tıpasını açmadan önce etrafı hafif yağlıydı.biraz gevşek gibiydi ama 150-200cc yağ kaçıracak kadar değil.sizce bu normalmidir.havalar soğukken sabahları dip gaz gidiyordum.75-80i geçemiyodum.acaba zorlamadanmıdır?
hacı biz burda adamlarla kafa bulurken oldumu şimdi senin bu yağ yakıyor demen. eğer soğuk iken değiştirdiysen yağın viskozitesi yüksek olacağından hepsi akmamış olabilr. benimde gözlemlediğim kadarıyla zaten zar zor boşalıyor içindeki yağ. filtreyle biraz gitmiş olabilr. zemin eğri olabilir. ama yepyeni tertemiz motor yağ yakmış olamaz. ben ilk yağ değiştirdiğimde biraz eksiklik hissetmiştim ikincisinde doğru yaptım sanırsam tam 1 lt çıkçı içinden
![]()
65 tl ile mi 490km yoksa 85 tl ile mi??arkadaşlar bugün motorumun ilk depo benzinini bitrdim... motoru alırken bayiden çıktıktan sonra shellden 20 liralık benzin aldım.. we o gün baya bi gezdim ertesi günn gittim depoyu fulledim 65 liralık benzin aldı depo... we 2 haftadır bugün tam 490 km de iş dönüşümde motor yolda öksürmeye başladıç . herneyse yedeğe aldım we dewam ettim. sonra tekrar fulledim depoyu 63 liralık benzin girdi depoya.. sizce 85 liralık benzinle yedek depo hariç 490 km normalmidir arkadaşlar ?? motor sıfır we rodajda olduğu içinmi bu kadar fazla yaktıı anlamıyorum.. yorumlarınızı bekliyorum
arkadaşlar yeni Cbf lerde benzin deposunun bı bölümünü yağ deposu olarak tasarlamışlar ve tasarım ödülünü. Hak etmişl:mrgreen:er böylelikle
arkadaşlar bugün motorumun ilk depo benzinini bitrdim... motoru alırken bayiden çıktıktan sonra shellden 20 liralık benzin aldım.. we o gün baya bi gezdim ertesi günn gittim depoyu fulledim 65 liralık benzin aldı depo... we 2 haftadır bugün tam 490 km de iş dönüşümde motor yolda öksürmeye başladıç . herneyse yedeğe aldım we dewam ettim. sonra tekrar fulledim depoyu 63 liralık benzin girdi depoya.. sizce 85 liralık benzinle yedek depo hariç 490 km normalmidir arkadaşlar ?? motor sıfır we rodajda olduğu içinmi bu kadar fazla yaktıı anlamıyorum.. yorumlarınızı bekliyorum
Son girdiğimden beri ne muhabbet döndü bilmiyorum, ama benden kaynaklanan bi sorunda olabilirbu arada bi mesaj yolladım sana süvaricim.
kaç km oldukihava fılıtresı nın etkısı olurmu acaba baya kırlenmıs servıse sordum 20 lıra dedı ankarada 14 lıra benım servıs ıtıklıyor galıba neetten alsam kargo ıle aynı hesap olur zaten mecbur alıcaz artık