TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaşlar yeni Cbf lerde benzin deposunun bı bölümünü yağ deposu olarak tasarlamışlar ve tasarım ödülünü. Hak etmişl:mrgreen:er böylelikle
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
merhabalar arkadaşlar.yoğun bir şekilde geçen vize haftasından sonra yeniden sizlerleyim.en son sinyallerim yanmıyordu.hala alamadım yeni sinyal.ama havalar güzel boşdurmadım.dün motoru tam 3saat boyunca yıkadım tertemiz oldu.Ve zinciri temizleyip bir güzel yağladım.bugünde yağı ve yağ filtresini değiştim(castrol 10W40). Motorcağız kendine geldi. :) ama bir sorun var sanki.motor yaklaşık 150-200cc yağ eksiltmiş.aslında yağ tıpasını açmadan önce etrafı hafif yağlıydı.biraz gevşek gibiydi ama 150-200cc yağ kaçıracak kadar değil.sizce bu normalmidir.havalar soğukken sabahları dip gaz gidiyordum.75-80i geçemiyodum.acaba zorlamadanmıdır?
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
merhabalar arkadaşlar.yoğun bir şekilde geçen vize haftasından sonra yeniden sizlerleyim.en son sinyallerim yanmıyordu.hala alamadım yeni sinyal.ama havalar güzel boşdurmadım.dün motoru tam 3saat boyunca yıkadım tertemiz oldu.Ve zinciri temizleyip bir güzel yağladım.bugünde yağı ve yağ filtresini değiştim(castrol 10W40). Motorcağız kendine geldi. :) ama bir sorun var sanki.motor yaklaşık 150-200cc yağ eksiltmiş.aslında yağ tıpasını açmadan önce etrafı hafif yağlıydı.biraz gevşek gibiydi ama 150-200cc yağ kaçıracak kadar değil.sizce bu normalmidir.havalar soğukken sabahları dip gaz gidiyordum.75-80i geçemiyodum.acaba zorlamadanmıdır?

hacı biz burda adamlarla kafa bulurken oldumu şimdi senin bu yağ yakıyor demen :). eğer soğuk iken değiştirdiysen yağın viskozitesi yüksek olacağından hepsi akmamış olabilr. benimde gözlemlediğim kadarıyla zaten zar zor boşalıyor içindeki yağ. filtreyle biraz gitmiş olabilr. zemin eğri olabilir. ama yepyeni tertemiz motor yağ yakmış olamaz. ben ilk yağ değiştirdiğimde biraz eksiklik hissetmiştim ikincisinde doğru yaptım sanırsam tam 1 lt çıkçı içinden :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
hacı biz burda adamlarla kafa bulurken oldumu şimdi senin bu yağ yakıyor demen :). eğer soğuk iken değiştirdiysen yağın viskozitesi yüksek olacağından hepsi akmamış olabilr. benimde gözlemlediğim kadarıyla zaten zar zor boşalıyor içindeki yağ. filtreyle biraz gitmiş olabilr. zemin eğri olabilir. ama yepyeni tertemiz motor yağ yakmış olamaz. ben ilk yağ değiştirdiğimde biraz eksiklik hissetmiştim ikincisinde doğru yaptım sanırsam tam 1 lt çıkçı içinden :)

Son girdiğimden beri ne muhabbet döndü bilmiyorum, ama benden kaynaklanan bi sorunda olabilir :) bu arada bi mesaj yolladım sana süvaricim.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar bugün motorumun ilk depo benzinini bitrdim... motoru alırken bayiden çıktıktan sonra shellden 20 liralık benzin aldım.. we o gün baya bi gezdim ertesi günn gittim depoyu fulledim 65 liralık benzin aldı depo... we 2 haftadır bugün tam 490 km de iş dönüşümde motor yolda öksürmeye başladıç . herneyse yedeğe aldım we dewam ettim. sonra tekrar fulledim depoyu 63 liralık benzin girdi depoya.. sizce 85 liralık benzinle yedek depo hariç 490 km normalmidir arkadaşlar ?? motor sıfır we rodajda olduğu içinmi bu kadar fazla yaktıı anlamıyorum.. yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar bugün motorumun ilk depo benzinini bitrdim... motoru alırken bayiden çıktıktan sonra shellden 20 liralık benzin aldım.. we o gün baya bi gezdim ertesi günn gittim depoyu fulledim 65 liralık benzin aldı depo... we 2 haftadır bugün tam 490 km de iş dönüşümde motor yolda öksürmeye başladıç . herneyse yedeğe aldım we dewam ettim. sonra tekrar fulledim depoyu 63 liralık benzin girdi depoya.. sizce 85 liralık benzinle yedek depo hariç 490 km normalmidir arkadaşlar ?? motor sıfır we rodajda olduğu içinmi bu kadar fazla yaktıı anlamıyorum.. yorumlarınızı bekliyorum
65 tl ile mi 490km yoksa 85 tl ile mi??
85 tl ile ise 17 krş çıkıyo buda yüksek bence
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar yeni Cbf lerde benzin deposunun bı bölümünü yağ deposu olarak tasarlamışlar ve tasarım ödülünü. Hak etmişl:mrgreen:er böylelikle

Harley gibi olmus o zaman:)benzinlige gidince 20 tl benzin 1 litrede yag koyduruyorlardir motor yagi fiyatlarinada zamlar yakindir o zaman:)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
85 tl ile 490 km arkadaşlar ama yedek depo hariç.. bencede çok fazlaa bu kadar yakması neden olabilir acaba ?? bugün bakıma girecek motor
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
27
arkadaşlar bugün motorumun ilk depo benzinini bitrdim... motoru alırken bayiden çıktıktan sonra shellden 20 liralık benzin aldım.. we o gün baya bi gezdim ertesi günn gittim depoyu fulledim 65 liralık benzin aldı depo... we 2 haftadır bugün tam 490 km de iş dönüşümde motor yolda öksürmeye başladıç . herneyse yedeğe aldım we dewam ettim. sonra tekrar fulledim depoyu 63 liralık benzin girdi depoya.. sizce 85 liralık benzinle yedek depo hariç 490 km normalmidir arkadaşlar ?? motor sıfır we rodajda olduğu içinmi bu kadar fazla yaktıı anlamıyorum.. yorumlarınızı bekliyorum

önce depo fulledin, 250 km gittin diyelim sonra tekrar fulle 25 tl ye dolmuş olsun. 25/250 = 10 kuruş yakıyor. hesap bu şekilde olmalı asıl önemli olan sen fulledikten sonra kaç km gittiğin.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Benim yakıt hala düşmedi deli olucam 75tl ye fulledım.39 km sonra 6,25lira benzin aldı depo 39 km ye 160 lira yapar sakin kullandım yanlışlıkla bıkere 125 oldu kestim gazı ortalama 80 90 kullanırım. Benzını full den alıyorum
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
WALLA ATKADAŞIM BU İŞTE Bİ YANLIŞILK WAR AMA BEN ÇÖZEMEDİM. SONUÇTA BEN MOTORU BAYİDEN ÇIKARDIĞIMDAN BERİİ TOPLAMDA 85 LİRA YAKIT KULLANDIM WE 490 KM DE YEDEĞE ALDIM MOTORU.. SONUÇ BUDUR DAHA ÖTESİ YOK :d KAFAM ÇOK KARIŞIK AMA BENDE MOTORU ÇOK SAKİN LKULLANDIM DİYEMEM.. YOLU UYGUN GÖRDÜKÇE 100 110 İLERLEDİM
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
arkadaşlarım sizin motorlarda sıkıntı var ben canını çıkardım 13 kuruş yaktı yağda felanda hiç eksilme yapmadı

buju hava filtresi karbüratör ayarına bı baktırın 16 - 18 kr yakması hiç normal değil
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
benim motorda 10 11 kuruş arası yakıyo 100'un altına hic dusmuyorum nerdeyse bence bi motoru baktır arkadaşım
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
BENCEDE FAZLA YAKIYOR BENM MOTOR. BUGÜN İLK BAKIMI YAPTIRICAM KONUYU BAHSEDİCEM SERWİSTEKİLERE UMARIM Bİ ÇÖZÜM BULUNUR
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Son girdiğimden beri ne muhabbet döndü bilmiyorum, ama benden kaynaklanan bi sorunda olabilir :) bu arada bi mesaj yolladım sana süvaricim.

kardeşim başka bir süvariye yollamadıysan. başka bi yanlışlık yaptın demektir bana mesaj fln gelmemiş :D aramızda kalsın tlf numaram: 0546 529 08 89

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

aslında fullemeden fullemeyede fark var. pompacı üste yaklaştımı duruyor. diğer pompacı taşmaya yakın katıyor. ben bir keresinde deneyim demiştim ilk fullediğim hizayı aklımda tuttum. 2. fulleyişimde adam 3 litre fazladan kattı :) hiçbişe yapamadım :D
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
hava fılıtresı nın etkısı olurmu acaba baya kırlenmıs servıse sordum 20 lıra dedı ankarada 14 lıra benım servıs ıtıklıyor galıba neetten alsam kargo ıle aynı hesap olur zaten mecbur alıcaz artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst