- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
Çok güzel gezi.Tuz gölünün henüz kurumamış görmek hoş.Ben her yaz ordan geçiyorum istanbuldan konyaya gitmek için fakat tuz gölü kurumuş oluyor
Demek bu mevsimde gitmek lazım.Ayrıca motorun çok güzel.Sana bir soru sorucağım .Ortalama kaç km hız ile gittin tuz gölüne? 100ün üstünde bir süratmi? mx kaç km/s ile gidince konforundan kayıp olmuyor o motorlarda? İdeal hız ne olmalı..