Tuz Gölünden dönüyorum

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çok güzel gezi.Tuz gölünün henüz kurumamış görmek hoş.Ben her yaz ordan geçiyorum istanbuldan konyaya gitmek için fakat tuz gölü kurumuş oluyor :( Demek bu mevsimde gitmek lazım.Ayrıca motorun çok güzel.Sana bir soru sorucağım .Ortalama kaç km hız ile gittin tuz gölüne? 100ün üstünde bir süratmi? mx kaç km/s ile gidince konforundan kayıp olmuyor o motorlarda? İdeal hız ne olmalı..
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
66
Ya motorunuz hakkında bilgi alabilirmiyim. Çok güzel bir motora benziyor. İlk defa sizde görüyorum. Ne malıdır? özellikleri nelerdir? aydınlatırmısınız??
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Güzel gezi olmuş bileğine sağlık.. Motosikletin de hayırlı olsun. 100 km'de kaç litre yakıt harcıyor hesapladın mı hiç.? gerçi daha rodajda herhalde ama..
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Aslinda defalarca deneyimlerimi yazdim motor hakkinda ama tabi kullandikca daha cok ogreniyorum. Giderken 90 civari gittim donuste hep tam gaz oda 110 -130 arasi oluyo. Motoru ilk aldigimda 140 i geciydu simdi 137 fln yapiyorum kullandigim yagdan dolayi (Castrol) performansi az olsada motora tam koruma sagliyomus. (ispanyali birinden ogrendim motor orda cok meshur cocuk bana race kullanmak isteyen cogu kisi bu motorla gecis yapar demisti). Naked oldugu icin ruzgari direk alyosun o kotu. 100 den sonra 5. viteste titresim cok fazla 6 ya alinca rahatliyo ama bayirlarda tekrar 5 yapmak gerekiyo. Duzgun viteste kullanirsan hic bi bayirda baymiyo makina tam gaz cikiyo. donuste soyle asagiya dogru 148 gordum. güzel bi inişti =)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Aslinda defalarca deneyimlerimi yazdim motor hakkinda ama tabi kullandikca daha cok ogreniyorum. Giderken 90 civari gittim donuste hep tam gaz oda 110 -130 arasi oluyo. Motoru ilk aldigimda 140 i geciydu simdi 137 fln yapiyorum kullandigim yagdan dolayi (Castrol) performansi az olsada motora tam koruma sagliyomus. (ispanyali birinden ogrendim motor orda cok meshur cocuk bana race kullanmak isteyen cogu kisi bu motorla gecis yapar demisti). Naked oldugu icin ruzgari direk alyosun o kotu. 100 den sonra 5. viteste titresim cok fazla 6 ya alinca rahatliyo ama bayirlarda tekrar 5 yapmak gerekiyo. Duzgun viteste kullanirsan hic bi bayirda baymiyo makina tam gaz cikiyo. donuste soyle asagiya dogru 148 gordum. güzel bi inişti =)
ama böyle yüklenirsen içmiştir benzini :) km de kaçkuruş yakıyor 150-200 arasımı?:silent: yoksa dahamı fazla:cyclopsan
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Tam 142 bin yakmisim giderken de bassam artardi. daha once 120 bin de yaktim 200 bin de =)
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
He iyi bir sorun olmasın da :) Daha bir gün önce Evren'leydiniz, unuttunuz heralde ikiniz de. Neyse sağlık olsun :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
He iyi bir sorun olmasın da :) Daha bir gün önce Evren'leydiniz, unuttunuz heralde ikiniz de. Neyse sağlık olsun :cat:

bana niye taş atıyorsunuz, pazar gelmedik mi :p
bide beypazarı gezisine gelmeyi çok isterim ama gelemeyebilirim çok fazla nete giremiyorum ilgili başlığa yazarım.
scorp güzel gezmişsin, bu arada ben scorp nasıl böyle gezebildi biliyorum ama söylemem :p :bounce:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
ben gitmistim buraya ve 2 otobus cinli turist vardi, 1 otubus kadari benim fotoyu cekti, cine gidiyolar diye ses cikarmadim garibanlara :mrgreen: :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam 142 bin yakmisim giderken de bassam artardi. daha once 120 bin de yaktim 200 bin de =)


abıcım sen nedıon yaa.....bence senın motorun karburatör bıyerlerınden yaktıgı kadarda benzın atıoo....benım garacavam kadar mı yakaıoo....:silent: :silent:

bıde cava derbıyı 3 e katlar hız olsun hızlanma olsun....ıkısıde 2 zamanlı....

bıde dıyolarkı cavalar benzını su gıbı ıcıo,köpek gıbı yakıoo....
senın 125 liğe bakaraktan cok ıyı yakıo cavalar....
valalhı ben 280 km yı 3 saatte gıttım...oda hep son gaz...140-150 ınıslerde 160..daha fazlada yapmıo....benzın ozaman 3 ytl ıdı...kendın hesapla yanı km de nekadar yaktıgını....:silent: :silent: :silent: :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O resimdeki yer amerikan radar üssü...Her ne kadar bizim deseler de.........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst