Türkiye'nin Maldivleri Salda gölü gezimiz

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Salda da ilginc olarak ailelerin kamp yaptigi alan ile bireysel gelenlerin kamp yerini ayirmislardi. Ya da bana oyle söylediler :)

Güzeldir salda ... yalniz gece eline icki siselerini alan icmeye gelmis benim cadirin arkasinda ates yakip oturmuslardi , cadirdan cikamamistim .
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
116
Salda da ilginc olarak ailelerin kamp yaptigi alan ile bireysel gelenlerin kamp yerini ayirmislardi. Ya da bana oyle söylediler :)

Güzeldir salda ... yalniz gece eline icki siselerini alan icmeye gelmis benim cadirin arkasinda ates yakip oturmuslardi , cadirdan cikamamistim .
evet güzel yer fakat malum belediyenin kamp alanı dışında kamp yeri yok yani tabiki herhangibir yere kamp kurulabilir ama çevresi bomboş market vesayre yok malesef.bizde çadırda çok uyuyabildik diyemem senin hesap içenler şarkılar sohbetler sabaha kadar sürdü:) ee malum uyku haram oldu :)ama görülmesi gereken gezilmezi gereken bir rota.ilk defa göle yüzdüm garip geldi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst