- Katılım
- 1 Mar 2015
- Mesajlar
- 116
- Konu Yazar
- #1
evet güzel yer fakat malum belediyenin kamp alanı dışında kamp yeri yok yani tabiki herhangibir yere kamp kurulabilir ama çevresi bomboş market vesayre yok malesef.bizde çadırda çok uyuyabildik diyemem senin hesap içenler şarkılar sohbetler sabaha kadar sürdüSalda da ilginc olarak ailelerin kamp yaptigi alan ile bireysel gelenlerin kamp yerini ayirmislardi. Ya da bana oyle söylediler![]()
Güzeldir salda ... yalniz gece eline icki siselerini alan icmeye gelmis benim cadirin arkasinda ates yakip oturmuslardi , cadirdan cikamamistim .