hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insalla,
ne yani kapanord hep yaşlılar mı kullanır demek istiyorsunkapa kullanıcılarına yaşlı mı demek istiyorsun
ehehe :cherry:
Ben anladım. :queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:Yakında o da senin gibi durak aramaya başlar......:queen::queen::queen:
Anladınmı sen onu.....![]()
Ben anladım. :queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: