- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
Evet o benim :mrgreen:
Bugün 2003 Model Aprilia Caponord aldım. İstanbul'dan alıp geldim hatta Ankara'ya. Süprüz olmasını istediğim için kimseye söylemedim kusura bakmayın
Fotoğraf temsilidir, çok yakında orjinallerini de yollayacağım.
Bugün 2003 Model Aprilia Caponord aldım. İstanbul'dan alıp geldim hatta Ankara'ya. Süprüz olmasını istediğim için kimseye söylemedim kusura bakmayın
Fotoğraf temsilidir, çok yakında orjinallerini de yollayacağım.
Moderatör tarafında düzenlendi: