Türkiye'nin En Genç Caponord Kullanıcısı

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Evet o benim :mrgreen:

Bugün 2003 Model Aprilia Caponord aldım. İstanbul'dan alıp geldim hatta Ankara'ya. Süprüz olmasını istediğim için kimseye söylemedim kusura bakmayın :)

Fotoğraf temsilidir, çok yakında orjinallerini de yollayacağım.

Aprilia%20Caponord%202004.jpg

nazar.gif
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
vayyy be demek sonunda aldın . hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız kullanman dileğiyle:rendeer:

Orjinal resimlerini en kısa zamanda bekliyoruz ona göre:cherry:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız kullanman dileğiyle :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
İlk hayırlı olsunun da benden olsun o zaman Onurcum :mrgreen:
Ulen msn'den iki satır laf yazana kadar üç cevap gelmiş, MT ne büyük bi site yau :p
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Başlığı sen açınca süprizmi yapmış oluyorsun, yanımıza kadar gelip uğramamak he kesin hasarlı motor aldın dilimize dolarız diye böyle diyorsun, birde temsili fotoğraf koymuşsun yokmu senin motorun fotoğrafı :mrgreen:

Şaşmaz sanayiide görmüşler seni, motor toplattırıyormuşsun :queen:

Hayırlı olsun, allah tekerini düz bastırsın kardeşim :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Enduroytör seni kavuştun en sonunda ha :mrgreen: Güle güle kazasız belasız kullan. Darısı bizim başımıza artık ne diyelim (cıbır:cherry:):):pr:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı uğurlu olsun güzel bir seçim yapmışınız çok iyi bir makinedir Aprılıa capanord
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Süper Enduraytörümüz sonunda dediğini yaptı ve enduroyu kaptı.Hadi hayırlı olsun Pro:rendeer:.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Valla o kadar SS muadili makineden sonra sonunda dilediğime kavuştum. Çok mutluyum çooook :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başka alacak motor bulamadın mı?.....

Nerde kocaman sana uymayan motor var Pro ona saldırıyo.....:pr:

Bide benzinci kayınpeder bul kendine....:pr:

Harbi kızdım sana şimdi........

Neyse hayırlı olsun....Sen isteyip almışsın... Güle güle bin.....Tekerin hep düz bassın....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Başka alacak motor bulamadın mı?.....

Nerde kocaman sana uymayan motor var Pro ona saldırıyo.....:pr:

Bide benzinci kayınpeder bul kendine....:pr:

Harbi kızdım sana şimdi........

Neyse hayırlı olsun....Sen isteyip almışsın... Güle güle bin.....Tekerin hep düz bassın....

Doğru düzgün benzin yakmıyor ki. 140-150 altına düşmedim 85 YTL yaktı İstanbul'dan Ankara'ya :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun pro...kazasız belasız binesin inaşallah...sen gönlünde yatanı aldıysan kim ne derse desin aldırma boşver...:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili Onur,yeni motorun için en az senin kadar sevindim.
Her şey gönlünce olsun,sevgiyle sağlıcakla kal.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Doğru düzgün benzin yakmıyor ki. 140-150 altına düşmedim 85 YTL yaktı İstanbul'dan Ankara'ya :)

Uzun yolda 190 kuruş.... Bide şehir içi düşün...300 kuruştan aşağı yakmassın....



Kocaman bişey o..... Nası gidip gelecen işe?.....
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Te be geliosun istanbul'a ne haber vermiyosun!!




Hayırlı olsun Pro'cum, güle güle gez dağ bayır :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst