- Katılım
- 23 Tem 2011
- Mesajlar
- 492
yüzde 99 zincirin bollaşmasından korumalığa çarpıyo .benim torroda da aynısı oldu daha motor 30-40 kmdeyken.zaten artçıyla daha fazla olması arka süspansiyona fazla yük binince olmasından oluyo bi bakıma kendi sorunu cevaplamışsın.bu arada düzeltiyorum yüzde 100 hastalığı bu senin ufaklığın:cherry:
cup motosikletimden tümsekten geçerken ve üzerinde zıplayınca yani süspansiyonlar hareket edince motordan çarpma sesi geliyor metalik çarpma sesi geliyor artçı ile daha fazla oluyor deponun altından geliyor bir türlü bulamadım sorun ne olabilir?
Son düzenleme: