Tümsek sorunu

Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
yüzde 99 zincirin bollaşmasından korumalığa çarpıyo .benim torroda da aynısı oldu daha motor 30-40 kmdeyken.zaten artçıyla daha fazla olması arka süspansiyona fazla yük binince olmasından oluyo bi bakıma kendi sorunu cevaplamışsın.bu arada düzeltiyorum yüzde 100 hastalığı bu senin ufaklığın:cherry:

cup motosikletimden tümsekten geçerken ve üzerinde zıplayınca yani süspansiyonlar hareket edince motordan çarpma sesi geliyor metalik çarpma sesi geliyor artçı ile daha fazla oluyor deponun altından geliyor bir türlü bulamadım sorun ne olabilir?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Aynısı bende oluyor normal bir şey.. düz yolda artçı varsa git ama stabilize toprak yoldan uzak dur jant'da akort ayarı bırakmıyor..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
büyük ihtimalle çift ayaklık çarpıyordur özellikle iki kişide daha çok ses yapıyorsa odur büyük ihtimal benim babamın scooteri de çarpıyordu tümsekden geçince özellikle 2 kişide iken
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayaklık çarpmıyor. Sürtme sesi değil,zincir de değil boğuk bi ses çıkıyor
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
109
zincir değil sürtme değil ayaklık değil o zaman ses arka amortisörlerden geliyor. amortisör ayarın çok yumuşak salınımı fazla ve kasise girdiğinde amortisorün yayı sonuna kadar inip ses yapıyor. amortisör ayarını biraz sertleştirip dene bakalım. ben de böyle bi sorun vardı amortisör ayarını tek kişilikten iki kişiliğe göre ayarladım şimdi ses gelmiyor.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
yav arkadaşın dediği amortisör siz zincire ayaklığa bağlıyorsunuz benim motorumdada 2 kişi bindin mi düz yolda ufak bir tümsekden geç ön amortisörler hafif hafif çarpıyor..hafif bi çukara girdiğinde ön ve arka amortisörler çarpıyor ki bunlar hem keçe ve körükleri eskitiyor ve jant'da akort bırakmıyor..
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
çok kolay madem öyle alt zincir muhafazasını çıkar 2 somuna bakar .bak bakalım ses kesiliyo mu kesilmiyomu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

yav arkadaşın dediği amortisör siz zincire ayaklığa bağlıyorsunuz benim motorumdada 2 kişi bindin mi düz yolda ufak bir tümsekden geç ön amortisörler hafif hafif çarpıyor..hafif bi çukara girdiğinde ön ve arka amortisörler çarpıyor ki bunlar hem keçe ve körükleri eskitiyor ve jant'da akort bırakmıyor..
hocam kusura bakma ben 110 arkadaş 88 yaklaşık 200 kiloyla çok gezdim ama ne arkanın ne önün çarptığını görmedim duymadım.ya senin innovanın süspansiyon çok yumuşak ya da seninkiler bozuk...
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
çok kolay madem öyle alt zincir muhafazasını çıkar 2 somuna bakar .bak bakalım ses kesiliyo mu kesilmiyomu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------


hocam kusura bakma ben 110 arkadaş 88 yaklaşık 200 kiloyla çok gezdim ama ne arkanın ne önün çarptığını görmedim duymadım.ya senin innovanın süspansiyon çok yumuşak ya da seninkiler bozuk...


kardeş senin amortisörler sert olmasın ? tamam benimkiler çok esniyor ve yumuşak..
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
kardeş senin amortisörler sert olmasın ? tamam benimkiler çok esniyor ve yumuşak..
dediğin doğru hakkat yolda gelirken bizim sucunun dükkanda mondial vardı bi tane durdum baktım benimkilere göre yumuşak ön freni sıkıp yüklenince dip yapıyo önler.japonları bilmem de sanki bana tüm cupların hepsinin süspansiyon sertliği aynıymış gibi geliyodu.neyse dediğim gibi 110 kiloyum isabet olmuş tam bana göre :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst