tüm motosiklet net camiasına merhaba

Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
16
arkadaşlar selam herkese...2 aya yakındır hakikaten siteyi dışarıdan okuyarak bitirdim.'' valla liseyi dışardan bitirdim gibi oldu' ve şimdi sizlerle tanışmak için yazıyorum.. yeni dostlukların başlangıcı temennisi ile herkese kazasız belasız ve kurallara saygılı sürüşler diliyorum...bu arada gelişime kayıdımı yaptırıp motor almak için ehliyet gününü beklemekteyim hayırlısı ile ...... :king:

35 M
istanbul /üsküdar
müzisyen
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Hoşgeldin iteyle,ne güzel önce ehliyet sonra motor senin gibi motor tutkunu az çıkar mesela ben dermişim önce motor 7 yıl sonra ehliyet :rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
16
güzel sitem bana bunu öğretti. önce ehliyet sonra motor .... hoşbulduk arkadaşlar
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hoşgeldin :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst