tüm motosiklet net camiasına merhaba

Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
16
arada bir ıp, nick falan bişeyler değiştirip gelmek lazım siteye ne kaddarrrrrrrr hoşuna gidiyo insanın böyle sıcak hoşgeldinler anlatamam ...

hoşbulduk arkadaşlar sağolun ya :flower: :thumleft: :wiinkk:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
hoşgeldin arkadaşım bende ailemden motor iznini koparmaya çalıştığım dönemde önce ehliyet sonra motor dediller bende söz dinledim önce ehliyet peşinden motor geldi.darısı başına kazasız keyifli sürüşler :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst