Tubi Nice Güzel ve Bol TA'lı Yaşlar Dilerim..(2008)

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ya daha kim kutlayacak :p Sırf üzülme diye insanlar2şer 3er kutlama msjı yazıyo topic şişsin die :p
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
ya daha kim kutlayacak :p Sırf üzülme diye insanlar2şer 3er kutlama msjı yazıyo topic şişsin die :p

Daha ben kutlayacam.:)Çünkü 2 gündür internetten uzaktım yazamadım.Yeni yaşının sana mutluluk ve huzur getirmesini dilerim Tuba.İyiki doğdun...:rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
Nice sağlık dolu günler dilerim..........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kerem biz 7\24 çay içen bir aileyiz.. :) Pastanın yarısı duruyo, çok uzaksın sanki.. :) İkram ederim aşkolsun....

Abicim teşekkür ederim çok sağol...:rendeer:

tasarslan teşekkürler :)

çayı bende çok severim..
pastanın yarısı duruyosa hemen geliim..
bacım yaaa helal olsun nede düşünürmüş beni..
okan döndümü yoksam tlf dan mı kutladı ALLAH ayrı şehirde durmak nasip etmesin..
ayrıca sanane istersek seneye kadar kutlarız..
seneye özel dizayn edilmiş eski kasa pembe ta benden..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst