ya daha kim kutlayacakSırf üzülme diye insanlar2şer 3er kutlama msjı yazıyo topic şişsin die
![]()
Kerem biz 7\24 çay içen bir aileyiz..Pastanın yarısı duruyo, çok uzaksın sanki..
İkram ederim aşkolsun....
Abicim teşekkür ederim çok sağol...:rendeer:
tasarslan teşekkürler![]()