Trakya Mt Video[15.06.08 Pazar]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
video güzel çekim burak iyi çekmiş gerçekten bu arada ben lambalarımı acmayı unutmusum sonradan acıyorum :mrgreen: Farkedince Camerayı :mrgreen:

savaş Abi ne fena aragaz Yapmışsın he.. V motorlu olanların sesi bböyle oluyor işt e :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
SENDE SAGOL ŞAVAŞ ABI GERCEKTEN COK GUZEL BIR GEZIYDI SEN NERE BIZ ORAYA :cherry:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
eyw abı sagol dedıgım gibi trakya mt ne zmn gezı hazırlarsa bende herzmn gelmeye hazırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst