Trakya Mt Video[15.06.08 Pazar]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
video güzel çekim burak iyi çekmiş gerçekten bu arada ben lambalarımı acmayı unutmusum sonradan acıyorum :mrgreen: Farkedince Camerayı :mrgreen:

savaş Abi ne fena aragaz Yapmışsın he.. V motorlu olanların sesi bböyle oluyor işt e :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
SENDE SAGOL ŞAVAŞ ABI GERCEKTEN COK GUZEL BIR GEZIYDI SEN NERE BIZ ORAYA :cherry:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
eyw abı sagol dedıgım gibi trakya mt ne zmn gezı hazırlarsa bende herzmn gelmeye hazırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst