Hehe

Sana kıyak gecerler artık bu yazıdan sonra
Bencede
=))))))))))))) sana müstehak =))))))))
Düşersin elime yorma kafanı
Affetmezler
Yok yaa:cherry:
bu başlıgı mail olarak emniyet müdürlügüne gönderelim belki affederler.
azda değilmiş hee cezaa:cyclopsan
CEza az değilde,bende çok akıllı değilim ama
hayat bu olabilir ben almanyadan biliyorum yanındaki kim olursa olsun yüzünü karartıyorlar hani yanında başka bi hatun olursa diye bazıları şikayet etmişte anlarsınız ya o bakımdan yinede güzel bir uygulama tebrikler TÜRKİYE:queen:
Ordaki uygulama daha iyiymişş:cherry

ediğin gibi yalnış bi durum olsa sakata gelebilirdik...
İsocan geçmiş olsun..

ale:
Üzüldüm..

ale:
E-mail olarak
Adana Emniyet Müdürlüğü 'ne yollayarak
bu kutlamanı onlarla da paylaşmanı isterim..:cat:
Teşkilatımız adına seni açtığın başlık için ayrıca teşekkür ederim .:rendeer:
Abi dur hele,bunun hoşuna gitmiş deyip dikkatleri üstümüze çekmeyelim...:cherry:
165km\h ile radar a girerisek kaç para ceza yeriz?
Şimdi km'ye 2 ytl düşüyo anladığım kadarıyla,ben 119 km/s hızla 237 ytl yediysem,165 km/s hızla 330 ytl yemem lazım:cherry::queen:
( şaka bi yana değişmez,yine 237 ytl yersin )
geçmiş olsun iso cezanın hafifletilmesinde bu açmış olduğun başlığın gözönünde bulundurulacaktır

:mrgreen:
Umarım
geçmiş olsun.... umudunu kırmak istemem ama affedilecegini hiççç sanmıyorum :cherry:
HAyallerimi yıktınn,saolasın
Cezayı yediğim fotoyu koysam yeter galiba

abartmayalım:cherry:
peşin ödeme yaparsan ciddi bir iskonto yapıldığını biliyorum ama bu yazıya nekadar indirim yaparlar orası meçhul:mrgreen:
Peşin ödeyecez abi artık,yapacak bişey
@efendy_iso
bu ülkeye senin gibi ülkesine düşkün, bağış yapmaya duyarlı insanlar lasım :cherry:
Teşekkür ederim
bazıları da uydudan izleyip bu resimleri çekiyorlarmış demiyorlar mı, katılıyorum gülmekten

şaka bir yana, istanbul'da da hemen her ışıkta var artık, biz alıştık valla. artık ışığa bakmıyorum, tepelerde kamera arıyorum... neyse, geçmiş olsun adaşım
Saolasın abi,bizim yollar bbg evine dönene kadar bu uygulamayı destekliyorum...

Sıkıldım artık magandalardan...
isocum o paraya adana mt ye iftar verseydin hiç zoruma gitmezdi, zion duymasın senin ounla dalga geçtiğin gibi oda seninle dalga geçecek buna hazırlıklı ol, bu yazıyı okuduktan sonra ben affederim ama trafik asla affetmez
haşırt in dı bilekbord
Şu son yazdığın hiç şık oldumu cengiz abi...
işini iyi yapan takdire şayandır. mızmızlanmadan takdir edebilende ayrı bi takdir konusudur. iso kardeşimede ayrı bir alkış. medeniyetten anladığımız bu olmalı.
Eyvallah kardeşim...
iso sana bi 237 ytl ceza da ben kesiyim. fotonu da çekerim problem deil madem bu kadar mutlu oldun bende seni mutlu etmek isterim
Bu aralar herkes mutlu ediyo zaten bi sen eksiktin sende et:cherry:
bira şişeleride çıkmamış mı fotoda ? :mrgreen:
Tövbe de gız ,çarpılın vallah
onlar işine gelenlere kıyak geçerler...
GEnelleme yok,genelleme yok....
kurye olarak çalıştığım sırada kask tan ceza yemiştim.hiç te zoruma gitmemişti(ben ödemiyorum diye değil

)hatta polis te olgulauğumdan dolayı kutlamıştı.bende tebrik ediyorum.hakediyosak ödemeye razıyım abi
Ehh hakettik galiba
