Trafik şube müdürlüğümüzü kutluyorum...

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Biliyosunuzki 14.09.2008 tarihinde Antep,Adana,Kadirli,Osmaniye,Ceyhan,Ümmet abi :p mt nin iftar yemeği verildi..

Bende araba ile katıldım...Güzel bi iftar ( iftihar ) yemeğiydi,bu tür bi birlikteliği uzun zamandan sonra çok özlediğimi anladım...

Sözün özüne gelelim...

Bugün uyumak için gündüz eve gittim( gece çalışıyorum ):)

Tam tatlı tatlı dalmaya başlarken,aşağıdan postacının çağırdığını duydum...

Ev dördüncü katta açık merdiven olduğu için ,hem postacıyla konuşuyorum hemde aşağı iniyorum...:)

HAyırdır dedim,nedir o evrak...:silent:

Ceza yemişsin abi dedi,radar cezası...:p

YA nasıl ceza yerim beni kimse durdurmadı,heleki radar cezası yiyecek kadar süratlide kullanmam dedimm...İmkansız bi durum dedimm...:p ( inkar etmek doğamızda var tabii :cherry:)

Yemişsin abi dedi...Ayın 14 ünde kozana giderken ,bak bide fotoğrafını çekmişler dedi...

Bu arada indim aşağıya tabi...Elime aldım fotoyu,baktım 119 km hızla girmişim ve ekte çok güzel bide vesikalık fotoğraf var,itiraz etmem imkansız...:cherry:

Çünkü köpek dişimin üstündeki susam tanesi görünüyo nerdeyse,çokta yakışıklı çıkmışım hani...:cherry:

YAnımda nişanlım,gayet mutlu bi aile fotoğrafı gibi...:cherry:

Yuh dedim yaa,bu fotoyaa ceza kesilirmii,fotodan kalp çıkacak nerdeyse,o derece yoğun bi duygusallık söz konusu...:cherry:

Vel hasılı kelam...

Bu tür bi teknolojiyi ( yenimi kullanıyolar bilmiyorum ) bu kadar sağlıklı bi şekilde kullanan,ülkemize getiren,getirilmesine sebep olan herkese minnettarlığımı sunuyorum...

237 ytl ceza yedim ama hiç zoruma gitmedi...

Böyle şeyleri hep yabancı filmlerde görürdüm...

ve acaba derdim,acaba bizdede olacakmı....

Gördümki gelişmekte çokta geride kalmıyoruz,helal olsun trafik şube müdürlüğümüze...:rendeer:

( bu yazıdan sonra benim ceza affedilirmi acaba :cherry: )
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bu başlıgı mail olarak emniyet müdürlügüne gönderelim belki affederler.
azda değilmiş hee cezaa:cyclopsan
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
168
hayat bu olabilir ben almanyadan biliyorum yanındaki kim olursa olsun yüzünü karartıyorlar hani yanında başka bi hatun olursa diye bazıları şikayet etmişte anlarsınız ya o bakımdan yinede güzel bir uygulama tebrikler TÜRKİYE:queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İsocan geçmiş olsun..:pale:
Üzüldüm..:pale:

E-mail olarak Adana Emniyet Müdürlüğü 'ne yollayarak
bu kutlamanı onlarla da paylaşmanı isterim..:cat:

Teşkilatımız adına seni açtığın başlık için ayrıca teşekkür ederim
.:rendeer:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
geçmiş olsun iso cezanın hafifletilmesinde bu açmış olduğun başlığın gözönünde bulundurulacaktır :p:mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
geçmiş olsun.... umudunu kırmak istemem ama affedilecegini hiççç sanmıyorum :cherry:
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence iyi para ödediğinde vezneylede çektir bi foto koy buraya surat ifadene bakalım:):):):):):)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
peşin ödeme yaparsan ciddi bir iskonto yapıldığını biliyorum ama bu yazıya nekadar indirim yaparlar orası meçhul:mrgreen:
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
@efendy_iso

bu ülkeye senin gibi ülkesine düşkün, bağış yapmaya duyarlı insanlar lasım :cherry:
 
Katılım
30 May 2008
Mesajlar
59
bazıları da uydudan izleyip bu resimleri çekiyorlarmış demiyorlar mı, katılıyorum gülmekten :) şaka bir yana, istanbul'da da hemen her ışıkta var artık, biz alıştık valla. artık ışığa bakmıyorum, tepelerde kamera arıyorum... neyse, geçmiş olsun adaşım
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isocum o paraya adana mt ye iftar verseydin hiç zoruma gitmezdi, zion duymasın senin ounla dalga geçtiğin gibi oda seninle dalga geçecek buna hazırlıklı ol, bu yazıyı okuduktan sonra ben affederim ama trafik asla affetmez haşırt in dı bilekbord:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
işini iyi yapan takdire şayandır. mızmızlanmadan takdir edebilende ayrı bi takdir konusudur. iso kardeşimede ayrı bir alkış. medeniyetten anladığımız bu olmalı.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
iso sana bi 237 ytl ceza da ben kesiyim. fotonu da çekerim problem deil madem bu kadar mutlu oldun bende seni mutlu etmek isterim :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bira şişeleride çıkmamış mı fotoda ? :mrgreen:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onlar işine gelenlere kıyak geçerler...
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kurye olarak çalıştığım sırada kask tan ceza yemiştim.hiç te zoruma gitmemişti(ben ödemiyorum diye değil:p)hatta polis te olgulauğumdan dolayı kutlamıştı.bende tebrik ediyorum.hakediyosak ödemeye razıyım abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst