- Katılım
- 20 Ara 2016
- Mesajlar
- 2,171
protesto edeceklerse başka yol bulsunlar bence protesto filan değil
adamların mantığı nolcak ya yaaa bu motosiklet zaten harf kapatırım plaka tamam her yerden geçerim para vermem.
bide bizim gibi plakalı gezenlere orda burda enayide derler.
bence çok iyi oldu hiç acımadan yesinler cezayı.
ayrıca hakaret etmedim şerefsiz demedim şerefsuz dedim biraz mizahi yaklaşmaya çalıştım.
saygılar..
Bizim herşeyimiz tam ceza yemeyiz, yersekde öderiz ama sen motoruna proje çizdirmeden led döşediğin için özel sektör peşinde olabilir dikkat et..
Ha Selametle..