Trafik cezaları özel şirketlere devrediliyor..

Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
protesto edeceklerse başka yol bulsunlar bence protesto filan değil

adamların mantığı nolcak ya yaaa bu motosiklet zaten harf kapatırım plaka tamam her yerden geçerim para vermem.
bide bizim gibi plakalı gezenlere orda burda enayide derler.

bence çok iyi oldu hiç acımadan yesinler cezayı.

ayrıca hakaret etmedim şerefsiz demedim şerefsuz dedim biraz mizahi yaklaşmaya çalıştım.


saygılar..

Bizim herşeyimiz tam ceza yemeyiz, yersekde öderiz ama sen motoruna proje çizdirmeden led döşediğin için özel sektör peşinde olabilir dikkat et..
Ha Selametle..
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Bizim herşeyimiz tam ceza yemeyiz, yersekde öderiz ama sen motoruna proje çizdirmeden led döşediğin için özel sektör peşinde olabilir dikkat et..
Ha Selametle..

trafik polisine danıştım o konuyu sıkıntı yok kardeşim sen onları düşünme.
söktüğün plaka kuyruğunu tak bi zahmet plakanı görelim :)
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
trafik polisine danıştım o konuyu sıkıntı yok kardeşim sen onları düşünme.
söktüğün plaka kuyruğunu tak bi zahmet plakanı görelim :)

Ahaha.. Hiçbir motorumun kuyruğunu kesipde kafamı çamura boğmam.
Senin için profil fotomu değiştiriyorum,kuyruklu bişeler koyim bari. :)
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
Sorun şurada: Devlet kamu yararini dusunebilirken (Mesela tekirdag'da kurulan 2 kule radarin calistirilmamasi), ozellestirildikten sonra kimsenin gozunun yasina bakilmaz. Radar koydular diye kuyruk mu oldu, gecen araclarin %75'i radara mi girdi?

Benim umrumda olmaz surum surum surundururum. Ben yaparim boyle bir yetkim olsa, cunku ben kamuyu dusunmem. Ama devlet kamuyu gozetmek zorundadir.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Ordu da yapılan dozunda(!) denetimli yol aklıma geldi..:queen: Benzeri olursa çekilmez olur.:pr:
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
ordu meşhur oldu esas kazık osmancık(çorum'da) daha kimse uyanmadı. 500m, 1km., 1,5 km gibi aralıkla 4-5 tane radar var.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ya arkadaş, buna da kulp bulmayın artık. ben hükümetten gene nefret ediyorum o ayrı da, bu bence yerinde bi karar.

sağa sola mal gibi park edenler düşünsün, trafikteki magandalar düşünsün, jöleli saçla motora binen abazan motorcu düşünsün, sigorta-muayene yaptırmayan angutlar düşünsün, ehliyetsiz kurye çalıştıran şark kurnazı esnaf müsveddeleri düşünsün.

sen ne düşünüyon aga?

Bak burada haklısın 👍
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
ya arkadaş, buna da kulp bulmayın artık. ben hükümetten gene nefret ediyorum o ayrı da, bu bence yerinde bi karar.

sağa sola mal gibi park edenler düşünsün, trafikteki magandalar düşünsün, jöleli saçla motora binen abazan motorcu düşünsün, sigorta-muayene yaptırmayan angutlar düşünsün, ehliyetsiz kurye çalıştıran şark kurnazı esnaf müsveddeleri düşünsün.

sen ne düşünüyon aga?

e5te 88i gectigini gorursem tek teker cıkarım tepene .. Yav ozellesme olayına bu kapıdan bakmak bıraz sacma degıl mı sencede ? hani kamular ozellestiriliyor falan
 
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
177
Yandas zengın etmece, peskes cekmece falan yanı yıne. Alıstık alıstık, orman yakıp rant pesınde kosmalar falan yabancı degılız yanı. Hadı yıne ıyısınız, memleketın adını koydunuz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ara gazı çekiyorsun ceza geliyor düşünsene :)
Osuruyorsun ceza sıçıyorsun ceza.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

İlk sayfadaki arkadaş çorumda üst üste yemiş cezayı ..

@ aga bu iş birçok yerde var
Denizli uşak ta olmasi lazim
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Benim 1821 tl trafik cezam var artık mayaşa haciz yollarlar devlet tahsil edemiyordu eder artık. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst