Lütfen Yardımcı olun!
Arkadaşlar konu motosikletle ilgili değil ama size danışmak istedim. 2005 yılında alkollü araç kullanmaktan dolayı ceza yemiştim ve bu cezayı 1.5 ay sonra ödedim ve 2 gün önce aracı muayeneye götüdüğümde bu borcun ödenmemiş olduğu söylendi. Şimdi ben bu borcu ödediğime dair herhangi bir banka kaydıda bulamıyorum.Acaba ne yapmam lazım?
Arkadaşlar konu motosikletle ilgili değil ama size danışmak istedim. 2005 yılında alkollü araç kullanmaktan dolayı ceza yemiştim ve bu cezayı 1.5 ay sonra ödedim ve 2 gün önce aracı muayeneye götüdüğümde bu borcun ödenmemiş olduğu söylendi. Şimdi ben bu borcu ödediğime dair herhangi bir banka kaydıda bulamıyorum.Acaba ne yapmam lazım?