Trafik - Cezalar - Kurallar - Yasalar ile ilgili herşey

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
1
Lütfen Yardımcı olun!

Arkadaşlar konu motosikletle ilgili değil ama size danışmak istedim. 2005 yılında alkollü araç kullanmaktan dolayı ceza yemiştim ve bu cezayı 1.5 ay sonra ödedim ve 2 gün önce aracı muayeneye götüdüğümde bu borcun ödenmemiş olduğu söylendi. Şimdi ben bu borcu ödediğime dair herhangi bir banka kaydıda bulamıyorum.Acaba ne yapmam lazım?
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
51
ben merzifon eşşeği kullanıyorum
polisler artık onada a2 ehliyet istiyolar dediler
bu doğrumu.
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
8
mbr ben birşey soracam bende bir motorvar ufak mobilet bunun faturasını filan kaybeymişiz plakası hiç birşeysi yok napa biliriz.birde arkadaş bana dediki senin motor ufak(bu manada ibre40 la gidiyor 40 yukari zor çikiyor.) buna plaka ehliyet filan gerekmez mi? motor yamaha mint doğrumu bu acaba?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlar nerhaba ben bundan geçen sene ağustos 2009 da motorumu vekalet verdim 1 aylığın antalyaya gitti motorum şimdi aradan geçti 1 sene arkadaşlar halen motoru üstüne almamışlar ne yapmam lazım ?
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
arkadaşlar şehirler arası yollarda hız limiti 77 km.Ben de bilmiyordum 23nisanda fethiye yolunda 86 km ile yakalandım 130 tl cezayı yeyince öğrendim:))
Motosikletlerde cc farkı gözetilmiyor,hız limiti 100lüklerede 1000liklerede 77km haberiniz olsun
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
108
arkadaşlar nerhaba ben bundan geçen sene ağustos 2009 da motorumu vekalet verdim 1 aylığın antalyaya gitti motorum şimdi aradan geçti 1 sene arkadaşlar halen motoru üstüne almamışlar ne yapmam lazım ?

çalılntı ihbarı ver. yada bütü borcunu ödeyip hurdaya cıkart.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Duyduguma göre 16 yaşındakı biri aile imzası ıle ehlıyet alabılıyormus a2 . Dogrumu ? ve dogrusu nasıl ?
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
arkadaşlar şehirler arası yollarda hız limiti 77 km.Ben de bilmiyordum 23nisanda fethiye yolunda 86 km ile yakalandım 130 tl cezayı yeyince öğrendim:))
Motosikletlerde cc farkı gözetilmiyor,hız limiti 100lüklerede 1000liklerede 77km haberiniz olsun

iyi senin azmış...
ben 254 le yalkalandım... :D
400 lira... :D
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
çalılntı ihbarı ver. yada bütü borcunu ödeyip hurdaya cıkart.

sakın çalıntı ihbarı fln verme...başın çok ağrır yalan beyanda bulunmaktan...bir yakının sana hikayeden bir icra takibi yapsın motora haciz koysun...nerde yakalarlarsa alırlar altından motoru...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
SAYIN ABİLERİM şöyle durum var motor antalyaya gttiği için malum plaka değişiyor 07 olacak acaba ondan dolayımı göreemdik?? 34 plakada benim adım çıkıyor? plakanın değişip değişmediğini adamın almış almamış olduğunu tam nasıl öğreneceğim
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Bir polis memuru hatalı olduğunu söylediğim halde bana ceza yazdı. Sebep egzozumun açık olması ve aynı şeritte 2 motor gitmemiz.

1 Egzozum orjinaldi. Sesi de gayet makul hatta ortalamanın altında ( ER6-F mermi egzoz)
2 Bildiğim kadarıyla (hatta eminim) aynı şeritte 2 motor gidebilir ancak 3 olursa kural ihlalidir.

Cezaları ödemedim hala duruyorlar, trafik şubeye gittim bana öyle cevaplar verdiler ki beddua ede ede geri döndüm bir daha da üzerine düşmedim. En kesin yolu nedir bu işi halletmenin?
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Hocam merhabalar. Öncelikli olarak ilgin için teşekkür ederim. Öncelikli olarak bazı arkadaşların iyi niyet sınırlarını zorladığını düşünüyorum. Rahmetli dayımda polisti ve bu meslekte ne kadar yıpranıldığını ve gerçekten zor meslek olduğunu çok iyi bilirim. Polisler bizim rahatımız ve emniyetmiz için kendi rahatlarından ve emniyetlerinden feragat eden özverili insanlardır. Bilindiğinin aksine çoğu babacan ve hoşsohbet insanlardır. Sizde bu iyi niyeti suistimal etmeyiniz.

Benim sorum ise sollama ile ilgili. Bilindiği gibi hız sınırı 77. Bu sınırda dahi araç sollamak mümkün. Bildiğim kadarıyla sollamalarda emniyetlice yapmayı öngörmekte ama sollama esnasındaki hız ile ilgili herhangi bir ibare hatırlayamıyorum. Sollama esnasında hız sınırı diye bir limit var mı? Sollarken 90 civarı bir hıza çıkıp sağa geçip hız düşürdüğümüzde sollama esnasındaki hızımın yüzünden ceza yermiyim. Malüm 70 den 110 a aniden çıkan bir makineye sahibim eksik bilgiden dolayı ceza yersem içim içime sığmaz. Tekrar ilgin için teşekkür ederim.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
21
ehliyetim yok .. trafikte durduruldugumda güvenli sürüş eğitimi sertifaksını göstermek.. cezadan kurtarırmı?
 
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
2
ceza

merhabalar ben ehliyetsiz yakalandım ceza yedim ama ehliyetimi geçtim dosyam hazırlanıyor bi sorun olurmu ehliyetimi trafikten almada bilgilendirirseniz sevinirim
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
polis esir olmuş sorulara gel abi :D bu arada adam 5 yıl önce burdaymıştı da hala burdamı ya ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------

diyelimki kaza yaptık veya bi direğe yada şarampole motoru vurduk
sen bize kaza raporu düzenleyebilirmisin :bounce:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: çok güldüm ya yüzsüzlüğün bukadarı :queen::queen::queen:
 
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
2
merhabalar ben ehliyetsiz yakalandım ceza yedim ama ehliyetimi geçtim dosyam hazırlanıyor bi sorun olurmu ehliyetimi trafikten almada bilgilendirirseniz sevinirim
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hocam merhabalar. öncelikli olarak ilgin için teşekkür ederim. öncelikli olarak bazı arkadaşların iyi niyet sınırlarını zorladığını düşünüyorum. Rahmetli dayımda polisti ve bu meslekte ne kadar yıpranıldığını ve gerçekten zor meslek olduğunu çok iyi bilirim. Polisler bizim rahatımız ve emniyetmiz için kendi rahatlarından ve emniyetlerinden feragat eden özverili insanlardır. Bilindiğinin aksine çoğu babacan ve hoşsohbet insanlardır. Sizde bu iyi niyeti suistimal etmeyiniz.

Benim sorum ise sollama ile ilgili. Bilindiği gibi hız sınırı 77. Bu sınırda dahi araç sollamak mümkün. Bildiğim kadarıyla sollamalarda emniyetlice yapmayı öngörmekte ama sollama esnasındaki hız ile ilgili herhangi bir ibare hatırlayamıyorum. Sollama esnasında hız sınırı diye bir limit var mı? Sollarken 90 civarı bir hıza çıkıp sağa geçip hız düşürdüğümüzde sollama esnasındaki hızımın yüzünden ceza yermiyim. Malüm 70 den 110 a aniden çıkan bir makineye sahibim eksik bilgiden dolayı ceza yersem içim içime sığmaz. Tekrar ilgin için teşekkür ederim.

kardeş sollarken yapabileceğin maksimum hız 77 normalde 70 le gitmen gerekiyor sana %10 sollarken hız yapmanı rahat geçmen için veriyor ama tabi radara girmen için 77 yi geçmen gerek düzdede 77 de gitsen birşey olmaz saygılar
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
şöyle bir sorum var daha sorulmuştur kesin ama kanun falan değişti, adrese gönderilen trafik cezası imzalanmazsa 1 hafta içinde iptal oluyor diye duuydum.
sıkıntım şu, arabamın vergilerini ödemek için netten ceza varmı diye kontrol etmek istedim. 2 adet ceza göründe faiz işlemiş binmiş binmiş 700 küsür tl.
itiraz edebiliryim? haberim bile yok sonuçta bu cezanın varlığından
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst