Trafik - Cezalar - Kurallar - Yasalar ile ilgili herşey

Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
3
Teşekkürler

Yüreğime su serptin ben iyice kendimi hazırlamay başlamıştım içeri girmek için psklojik hazırlık yapıyodum. Sağol. Yarın mahkeme sonrası sonucu yazarım
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
eğer hiç ehliyetin olmasaydı sadece para cezası olurdu, böylede saçma sapan bir sistem. benim arkadaş köprüde yakalandı 2 sene evvel. B var A2 yok. mahkemeye çıkmış, yani sadece savcıya veya nöbetçi hakime bir ifade veriyorsun, o da cezayı kesip yolluyor, hatta 12 taksit yapıyorlar. dilersen hepsini peşin ödersin, indirimli olur. belki ceza da kesmez. bu tür olaylara adi suçlar denir..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
Bende bir soru sormak ıstıyorum
Şimdi ben yolda gıdıyorum polıs cevırdı ehlıyet ıstedı yok ruhsat ıstedı var dedıkı motoru baglıycam bende desem abı yanlıs parktan baglasan dıe oda kabul eder mı yada sızce bole bıse olur mu?
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Bende bir soru sormak ıstıyorum
Şimdi ben yolda gıdıyorum polıs cevırdı ehlıyet ıstedı yok ruhsat ıstedı var dedıkı motoru baglıycam bende desem abı yanlıs parktan baglasan dıe oda kabul eder mı yada sızce bole bıse olur mu?

yanlış park etmekten araç bağlanmaz, sadece otoparka çekilir. araç bağlamanın başlıca nedenleri şunlardır :
1. araç çalıntı olmalı
2. yetersiz ehliyet
3. trafik sigortası yok
4. periyodik muayene yok

eğer ehliyetin yoksa, başka suçtan işlem yapabilmesi için yine ehliyet lazım olduğundan senin başka şansın kalmaz. bir an önce ehliyet al.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
yanlış park etmekten araç bağlanmaz, sadece otoparka çekilir. araç bağlamanın başlıca nedenleri şunlardır :
1. araç çalıntı olmalı
2. yetersiz ehliyet
3. trafik sigortası yok
4. periyodik muayene yok

eğer ehliyetin yoksa, başka suçtan işlem yapabilmesi için yine ehliyet lazım olduğundan senin başka şansın kalmaz. bir an önce ehliyet al.

06,02,2010 bu tarıhden once alamıyorum ne yazık kı
 
Katılım
22 Şub 2004
Mesajlar
89
Yakalanırsın.
Şu ana kadar İnegöl'de oturp Eskişehir'e giden tüm arkadaşlar yakalandı.
Fakat Devlet İstatistik Enstitüsüne göre,
İnegöl'de oturup, Afyon'a giden kimse yakalanmamış.
Bence Afyon'a git.

Oturduğu yerden başka bir yerleşim merkezine gitmek ve yakalanma riski olup olmadığını öğrenmek isteyen arkadaşlar aşağıdaki linkten durumlarını öğrenebilirler.

AŞAĞIDAKİ LİNK

Linke tıkladığınızda açılan sayfada üstte bulunan linklerden BİLGİ TALEBİ
linkine tıklayın.
Aşağı doğru iki sekmeli bir menü gelecek.
Bu menülerden BİLGİ EDİNME linkine tıklayın.

Açılan sayfada alt alta linkler göreceksiniz.
Bu linklerden TÜZEL KİŞİLER İÇİN İNTERNETTEN BAŞVURU FORMU yazılı linki tıklayın.

Açılan sayfada sorulan bilgileri eksiksiz doldurun.

Bilgi Edinmek İstediğiniz Konuyu Detaylarıyla Yazınız
bölümüne şunları yazın.

Ben ....... şehrinde oturuyorum ve ehliyetsizim.
.......... şehrine gitmek istiyorum.
Yolda yakalanırmıyım?
Bununla ilgili istatistik sonuçlarının tarafıma gönderilmesini arz ederim.
Saygılarımla.....


(Yukarıdaki noktalı yerlerden birincisine bulunduğunuz yeri, ikinci noktalı yere de gitmek istediğiniz yeri yazacaksınız.)

Gönderilen cevapları buraya yazarsanız bizi de çok mutlu edersiniz.....:cat:

Dikkat formun en altında bulunan gerçek veya tüzel kişi radyo düğmelerinden Tüzel kişiyi işaretleyin.
Gerçek kişi kısmını işaretlerseniz kimse inanmaz.:mrgreen:



abi süpersin yaa koptum valla :queen:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
3
sonuç

600 ytl para cezası kesildi. 15 gün içerisinde ödersem 450 ytl olabilirmiş.
Buda bana ders olsun 150 liralık küçük ehliyet eklentisinden kaçarken 1000 liralık motora 500 lira masraf çıktı artı para cezası yedim.

Arkadaşlar ehliyetim olmadığı için karşı tarafın sigortası benim masrafları ödemeyecek büyük ihtimal. Şimdi etik olarak bu adamlara en azından motorumun masraflarını karşılamalarını istemem yanlış olurmu. Sonuçta önüme çıkmasalardı ne motoruma ne bana nede bişey olmayacaktı ve ekstra ehliyet cezasıda. Bütün kusur onlarda, başıma ilk kez geldiği için tecrübeli isimlerden destek almak istedim siz ne dersiniz bu işe
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim de bi sorum var.
ben motoru aldım fakat satışı yapmadım. ruhsat da yok.
ama murat abi bana ruhsatın resmini yolladı netten. onu bastırsam renkli çıktı alsam çevirmede bi sorunla karşılaşır mıyım ? kanunen bi geçerliği var mı?
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
bi faydalı konu daha =) emeği geçenler saolsun

-
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
prifo arkadaş en son 25 / 04 / 2006 tarihinde cevap yazmış acaba 24 / 07 / 2008 tarihi için soru sorsak cevabını alabilirmiyiz kendisinden veya bu tip konulara hakim bir arkadaştan ?

:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
4
hocam.. haydar dümen gibi olmuş burası yaaa...
bende sorulara bir cevap vermek istiyorum müsadenle..
arkadaşlar motor kullanıyoruz araba değil.. arabası olanlarda bilir. motor kullananlara pek te bizim açımızdan bakmazlar. demem o ki, heran herşey olabilir. bizim ceza yememiz değilde, ehliyetsizken herhangi bir suç işlesek kanunen hiç bir şey diyemeyiz. kazada sigorta ve benzeri şeylerden yararlanamayız.. allah korusun birisine çarpsak yicemizin haddi hesabı yok.. umarım bunları unutmazsınız ve ilk fırsatta ehliyet alırsınız. ben kaza yapmam demeyin sakın... :))
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
114
Merhaba, ben bir chopper kullanıcısıyım. bu gece genel trafik kontrolü vardı. Memurbey önce egzozdan yakındı, bende pek itiraz etmedim tabi, "haklısınız ama bu motorların sevilme nedenlerinin en başında sesidir, sonuçta haklısınız " dedim.
"Bu motorun hiçbirşeyi orjinal değil dedi" özellikle gidonu kastederek. Bende doğru dedim. İsteğe göre pek çok şeyi değiştirildi" dedim.
"Ruhsatta kırmızı gözüküyo, ama komple alev desenli " dedi. "evet, doğru dedim" dedim. noter satışını göstererek "satışını henüz aldım, ruhsat değiştirirken değiştirilmesini istiycem" dedim.
"Alkol varmı?"dedi. "Evet, bir bira içtim, isterseniz üfleyebilirim" dedim.
Sonra evrakları verdi. "tamam devam et" dedi. İnsiyatif kullandığının farkındayım tabi.

Ben şunu sormak istiyorum. Egzoz ve renk haricinde tabi, motorsikletteki diğer aksesuarlar (yüksek gidon ve yüksek sisibar, sis lambası vs. gibi) ve diğer isteğe bağlı değişiklikler neden sorun oluyor? Bütün sinyalizasyon ve gerekli unsurların tamamı çok iyi çalışır durumda.
shadowinternetresimrc9.jpg


shadowxiy0.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diyelimki kaza yaptık veya bi direğe yada şarampole motoru vurduk
sen bize kaza raporu düzenleyebilirmisin :bounce:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Bi soru benden.

Motosikletlerin otobanda vs. son hızları belli. 90 km/h falandı yanlış hatırlamıyorsam. Ama SS ler basıyo da basıyo polisler neden bise demiyo :silent:
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
204
yha benimde bi sorum var.motosiklet ehliyeti 17 yaşında mı 17.bitince mi alınıyo???
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Bi soru benden.

Motosikletlerin otobanda vs. son hızları belli. 90 km/h falandı yanlış hatırlamıyorsam. Ama SS ler basıyo da basıyo polisler neden bise demiyo :silent:


sana katılıyorum dostum.. bnm bi polis akrabam var otabanda giderken (çeşme aydın otabanı) bi tane ss 140 170 gibi hızlarda kopmuş gidiyodu.. dediki ammada gidio şunlarda ya,ne zevklidir.. dedi bende ceza yazmıonuzmu dedim bunlara bana dediki yok napcan yazıp tutmak bi dert plakayı almak bi dert:queen:

olay bu yani kardeşim fazla düşünme.. küçükler ezilir yani hep:queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ehliyette gözlükle / lensle yazıyor benim..Şimdi polis çıkar bakayım lenslerini göster mi diyecek bana? hiç karşılaşmadım ama çok merak ediyorum bunu..
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
osborne bence insyatif olur o. bakimm bi demez. çünkü sen iddalaşınca mort olcağını kıl tüy içinde bü işlere girmez. ama aynı polis bida ha başka bişiden yakalarsa....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst