TR`de ilk Yamaha MT09 Raceblu...

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar bugün 1.5 ay önce sipariş verdiğim çanta taşıma demiri ve 50lt`lik yamaha aksesuarlarım geldi. Bugün montajını yaptırdım. Normalde mt09`ların arka selesinde tutamak veya herhangi birşey yok fakat bu çanta demirlerinin hemen stop lambasına gelmeden önce ki kısımda gizli tutunma yerleri yapmışlar. Gayet kullanışlı olmuş. Genelde kız arkadaşımla kullandığım için işe yarıyan cinsten oldu. Kilidi kontak anahtarı ile uyumlu yaptırdım o da güzel oldu. Çanta olarak tercihiniz mecburen ya yeni 39 lt tipi yada yeni 50 lt tipinden olmalı. Yaza uzun yolculuk seyehatlerim olacağından bunu tercih ettim. Orjinal koruma takozlarım daha gelmedi. Çanta montajı olmuşken videosunuda paylaşalım. 1080p de daha net izleyebilirsiniz. Saygılar...

 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Arkadaşlar bugün 1.5 ay önce sipariş verdiğim çanta taşıma demiri ve 50lt`lik yamaha aksesuarlarım geldi. Bugün montajını yaptırdım. Normalde mt09`ların arka selesinde tutamak veya herhangi birşey yok fakat bu çanta demirlerinin hemen stop lambasına gelmeden önce ki kısımda gizli tutunma yerleri yapmışlar. Gayet kullanışlı olmuş. Genelde kız arkadaşımla kullandığım için işe yarıyan cinsten oldu. Kilidi kontak anahtarı ile uyumlu yaptırdım o da güzel oldu. Çanta olarak tercihiniz mecburen ya yeni 39 lt tipi yada yeni 50 lt tipinden olmalı. Yaza uzun yolculuk seyehatlerim olacağından bunu tercih ettim. Orjinal koruma takozlarım daha gelmedi. Çanta montajı olmuşken videosunuda paylaşalım. 1080p de daha net izleyebilirsiniz. Saygılar...

http://www.youtube.com/watch?v=Cvw45vbOu_w

Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
hayırlı olsun çok güzel maşallah ben de bornovadayım motorum sym wolf 250 seni görürsem el ederim dur he:)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
süper motor. yamaha ya laf atanlar doğru kişileri bulmayı bilememişler... güle güle kazasız belasız kullanın. rengi de detayları da çok güzel. eğer karenajlısını yaparsalar ben de düşünürüm ilerde, şimdilik fz6 ile devam :) 3. yamahamı kullanıyorum, henüz servis ve parça konusunda sıkıntı yaşamadım. yeterli bilgi ve donanıma sahip olan 3s yamaha servisleri var Türkiye de, yeter ki doğru servise gidin.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
TR'de ilk yazmanıza gerek yoktu, top-kãse'den anlaşılıyor zaten. Belki de Topcase-Racer da kastetmiş olabilirsiniz tabi :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Hayırlı olsun , kazasız belasız güzel günlerde kullanın....Şimdi plastik kokusu vardır üzerinde püfür püfür :queen:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
TR'de ilk yazmanıza gerek yoktu, top-kãse'den anlaşılıyor zaten. Belki de Topcase-Racer da kastetmiş olabilirsiniz tabi :)

Motosikletine her topcase takan adamın başlığının altına hayırlı olsundan ziyade "ahahuahua çok çirkin olmuş" muhabbetine kaç puan verelim senin? Bir hayırlı olsun demeyi öğrenin artık ya.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Motosikletine her topcase takan adamın başlığının altına hayırlı olsundan ziyade "ahahuahua çok çirkin olmuş" muhabbetine kaç puan verelim senin? Bir hayırlı olsun demeyi öğrenin artık ya.

Hayırlı olsun güle güle kullanın :wiinkk:

Konuya şuradan da devam ederseniz sevinirim ; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/123148-mt-09-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

Buarada bir soru sormak istiyorum; Frenler nasıl ve Üzerinde gelen lastikler nedir ?

Kaç puan bana ?
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
.s?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

TR'de ilk yazmanıza gerek yoktu, top-kãse'den anlaşılıyor zaten. Belki de Topcase-Racer da kastetmiş olabilirsiniz tabi :)

Tr`de ilk yazmam seni hangi konuda rahatsız etti onu da anlamadım açıkcası. Motosiklet dersen evet Tr`de ilk fatura kesilen mt09 benim ki. Hayır çanta konusunu kastedersen evet o da ilk. Olay ne inan anlayamadım :))
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Cok guzel makina OYLE DIYORLAR .... IYI SECIMBENCE

Bence top case yerine 2 yan canta ile daha yakisikli olur bence

Top case ile COK CIRKIN OLMUS KURYECIGIBI OLMUSSUN
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
.s?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------



Tr`de ilk yazmam seni hangi konuda rahatsız etti onu da anlamadım açıkcası. Motosiklet dersen evet Tr`de ilk fatura kesilen mt09 benim ki. Hayır çanta konusunu kastedersen evet o da ilk. Olay ne inan anlayamadım :))

Olay esprisine yazdığım bişey, sanırım yanlış anlaşıldı :) arkaçantayı hiç yakıştıramadım, olsa olsa TR'de olur zaten bu diye düşündüm, ama bunu kötü veya aşağlayıcı bir biçimde eleştirel yazmak istemedim, yanlış anlaşılmamıştır umarım :wiinkk: Sonuçta herkes kendi motorunu ve keyfini sürüyor, bişey diyemeyiz.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Olay esprisine yazdığım bişey, sanırım yanlış anlaşıldı :) arkaçantayı hiç yakıştıramadım, olsa olsa TR'de olur zaten bu diye düşündüm, ama bunu kötü veya aşağlayıcı bir biçimde eleştirel yazmak istemedim, yanlış anlaşılmamıştır umarım :wiinkk: Sonuçta herkes kendi motorunu ve keyfini sürüyor, bişey diyemeyiz.
Yok estafurullah kötü desen de bunu sindiremeyeksem forum'a eklememeliyim zaten. Fakat üst paragrafta da belirttiğim gibi kız arkadaşımla kullandığım için takmam da gerekliydi. Tabi ki şeklini bozdu fakat tutunma ve dayanma şekilden daha önemli ve işlevsel benim için. Zaten tek başıma kullanıyor olsaydım tercihim r6 olucaktı :) Ne yazık ki biz şartlardan dolayı Tr'de senin deyiminle mt09'a ilk topkase takan apaçi olduk. İnşallah sen de en kısa zamanda güzel böyle şıkır şıkır bir makina alırsında orjinalliği ile uhte ile baktığımız bir motosiklet olur.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Motor, plaka masrafları hariç 24 liraydı sanırım, Ankaraya bu ay gelecek olan 4 tane de ön sipariş ile satılmış bu fiyattan, eğer cebinde paran varsa ve gelecek ay yani Ocak ayı için sipariş verirsen fiyatın 24 olmayacağını, kur farkının ocak fiyatına yansımasını beklediklerini söylediler, hemi de %10 civarı bir kur farkı, ulan ne şom milletiz be, ne güzel süper fiyat çok ucuz hayatta bu fiyata gelmez muhabbetleri sonunda meyvesini verdi sanırım. Aynı zam Mt 07 yi de etkileyecek tabii ki, ona 16,5 falan olur dediler ama teeeeyy Mart ayında satılacakmış, hal böyleyken Şubatta ön sipariş alacaklarmış, o zamana kadar daha ne kadar zam gelir merakla bekleme içerisindeyim.

Ulan daha çıkalı bir ay oldu, şimdiden zam gelir mi insaf yahu...
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Motor, plaka masrafları hariç 24 liraydı sanırım, Ankaraya bu ay gelecek olan 4 tane de ön sipariş ile satılmış bu fiyattan, eğer cebinde paran varsa ve gelecek ay yani Ocak ayı için sipariş verirsen fiyatın 24 olmayacağını, kur farkının ocak fiyatına yansımasını beklediklerini söylediler, hemi de %10 civarı bir kur farkı, ulan ne şom milletiz be, ne güzel süper fiyat çok ucuz hayatta bu fiyata gelmez muhabbetleri sonunda meyvesini verdi sanırım. Aynı zam Mt 07 yi de etkileyecek tabii ki, ona 16,5 falan olur dediler ama teeeeyy Mart ayında satılacakmış, hal böyleyken Şubatta ön sipariş alacaklarmış, o zamana kadar daha ne kadar zam gelir merakla bekleme içerisindeyim.

Ulan daha çıkalı bir ay oldu, şimdiden zam gelir mi insaf yahu...
Bülent abicim genelde tüm modellerde durum ne yazıl ki aynı tabi yeni çıkan modellerde. Mesela Nc700s aldım 18.500 ilk liste fiyatı idi ben nakit 18.000 e aldım ve 1.5 sene içinde şuan 21.800 mü ne bende 18.500e sattım 2012 3500km'de idi yani ilk modellerin cilvesi oluyor bu abi. Benim düşünceme göre de zamlı fiyatlar ancak Nisan Mart aylarında gelecek modellerde devreye girer diye düşünüyorum ben.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
yamaha bayisine sordum böyle bişey yok dedi artmaz dedi umarım artmaz bende istiyorum bi tane ama... :(
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Yok estafurullah kötü desen de bunu sindiremeyeksem forum'a eklememeliyim zaten. Fakat üst paragrafta da belirttiğim gibi kız arkadaşımla kullandığım için takmam da gerekliydi. Tabi ki şeklini bozdu fakat tutunma ve dayanma şekilden daha önemli ve işlevsel benim için. Zaten tek başıma kullanıyor olsaydım tercihim r6 olucaktı :) Ne yazık ki biz şartlardan dolayı Tr'de senin deyiminle mt09'a ilk topkase takan apaçi olduk. İnşallah sen de en kısa zamanda güzel böyle şıkır şıkır bir makina alırsında orjinalliği ile uhte ile baktığımız bir motosiklet olur.

Bizim millet böyle ''çın işine'' biner yamaha'ya - Honda'ya laf atar...
Not: Sanki Yamaha mt-09 ' a özel topcase ve taşıma demirini sadece TR'deki kullanıcılarına özel yapmış...Yurt dışında satışı yok...
Hayırlı olsun-iyi günlerde kullanman dileğiyle...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst