TR`de ilk Yamaha MT09 Raceblu...

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
İyi günler değerli arkadaşlar. Bundan 4 ay önce 8. motosikletimi sattım ve bir fz8 almaya niyetlendim. Fakat abs olmayışından dolayı bir türlü kendimi riske etmek istemedim 110bg`lik bir motosiklette. O sıralar yabancı ve Türk forumlarında mt09 geleceğini okumuştum ve incelemeye başladım. 3 silindir gibi verimli bir motosiklete sahip oluşu, 115 beygir bulundurması, sürüş modları bulunması derken gönlümü bir anda mt09`a kaptırmış olarak buldum. Başladım bayileri aramaya bütün bayiler mart 2014 te fuardan sonra motosikletin geleceğini söylediler. Birde şansımı Yamaha TR`yi arayarak deneyeyim dedim 2013`te 8 adet motorun 11. ayda giriş yapacağını öğrendim ve bunlardan tamda istediğim raceblu serisi İzmir`e gelecekmiş. Atladım İzmir Yamaha`ya 2 ay önceden kaporamı verdim ve dün itibari ile TR`de ilk fatura kesilen mt09 benimkisi oldu :)) Diğer bayiler hala biz hemen satamayız 15 gün showroomda durması gerek diyorlar. İlk olmuşken de siz motosiklet tutkunu arkadaşlardan resimleri kaçınmak olmaz. Baktıktan sonra içinizden nazar değmesin derseniz sevinirim :)) Bu arada benim için çok önemli olan gösterge tablosuna değinmeden geçmeyeyim. Vites göstergesi, devir göstergesi, hangi modda olduğunuz, 100 ortalama tüketim, anlık tüketim, eko mod, motor sıcaklığı, dış hava sıcaklığı, benzin rezerve girdikten sonra ki km, saat daha unuttuğumda olabilir ilerleyen günlerde daha detaylı yazı gelmeye devam edicek. Bu arada bayi`den eve kadar 12 km yaptım B modda(en yumuşak) ortalama tüketim 5.2`de seyretti ki daha rodajdayım sanırım baya ekonomik bir motosiklet olucak 115 olmasına rağmen... Şimdi resimlerrr :thumright:queen:::xrock::::melek02:

ul72s.jpg


ul77f.jpg


ul78c.jpg


ul78w.jpg


ul79b.jpg


ul79t.jpg


ul7bh.jpg


ul7c7.jpg


ul7cp.jpg


ul7d1.jpg


ul7dn.jpg
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binmeniz dileği ile

+ Maşallahı unutmadım :mrgreen:
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Offf be harika :)) Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin inşallah... Tü tü tü maşallah :D
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Hayırlı olsun Kardeşim. Kazasız belasız binmek nasip olur inş.:cat:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
İnşallah arkadaşlar Allah daha iyilerini çalışıp almayı nasip etsin inşallah bizlere :))
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
76
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler diliyorum. Ama video da isteriz :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Tesadüfün böylesi olamaz :) İzmir de ki ilk Mt09'u alan kimse çıksın ortaya diyerek yeni konu açacaktım :) Şu an amacım oydu o sebeple giriş yaptım :)

Ayrıntılı objektif yorum bekliyorum sizden :) 3 silindir Triumph sahibi olamadım ama Yamaha candır alınır :) Sizi çok rahatsız edeceğim :)


Allah granajınıza asfalt göstermesin.Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
İyi günler değerli arkadaşlar. Bundan 4 ay önce 8. motosikletimi sattım ve bir fz8 almaya niyetlendim. Fakat abs olmayışından dolayı bir türlü kendimi riske etmek istemedim 110bg`lik bir motosiklette. O sıralar yabancı ve Türk forumlarında mt09 geleceğini okumuştum ve incelemeye başladım. 3 silindir gibi verimli bir motosiklete sahip oluşu, 115 beygir bulundurması, sürüş modları bulunması derken gönlümü bir anda mt09`a kaptırmış olarak buldum. Başladım bayileri aramaya bütün bayiler mart 2014 te fuardan sonra motosikletin geleceğini söylediler. Birde şansımı Yamaha TR`yi arayarak deneyeyim dedim 2013`te 8 adet motorun 11. ayda giriş yapacağını öğrendim ve bunlardan tamda istediğim raceblu serisi İzmir`e gelecekmiş. Atladım İzmir Yamaha`ya 2 ay önceden kaporamı verdim ve dün itibari ile TR`de ilk fatura kesilen mt09 benimkisi oldu :)) Diğer bayiler hala biz hemen satamayız 15 gün showroomda durması gerek diyorlar. İlk olmuşken de siz motosiklet tutkunu arkadaşlardan resimleri kaçınmak olmaz. Baktıktan sonra içinizden nazar değmesin derseniz sevinirim :)) Bu arada benim için çok önemli olan gösterge tablosuna değinmeden geçmeyeyim. Vites göstergesi, devir göstergesi, hangi modda olduğunuz, 100 ortalama tüketim, anlık tüketim, eko mod, motor sıcaklığı, dış hava sıcaklığı, benzin rezerve girdikten sonra ki km, saat daha unuttuğumda olabilir ilerleyen günlerde daha detaylı yazı gelmeye devam edicek. Bu arada bayi`den eve kadar 12 km yaptım B modda(en yumuşak) ortalama tüketim 5.2`de seyretti ki daha rodajdayım sanırım baya ekonomik bir motosiklet olucak 115 olmasına rağmen... Şimdi resimlerrr :thumright:queen:::xrock::::melek02:

http://o1311.hizliresim.com/1h/j/ul72s.jpg

http://o1311.hizliresim.com/1h/j/ul77f.jpg

http://o1311.hizliresim.com/1h/j/ul78c.jpg

http://o1311.hizliresim.com/1h/j/ul78w.jpg

http://k1311.hizliresim.com/1h/j/ul79b.jpg

http://k1311.hizliresim.com/1h/j/ul79t.jpg

http://n1311.hizliresim.com/1h/j/ul7bh.jpg

http://o1311.hizliresim.com/1h/j/ul7c7.jpg

http://k1311.hizliresim.com/1h/j/ul7cp.jpg

http://k1311.hizliresim.com/1h/j/ul7d1.jpg

http://k1311.hizliresim.com/1h/j/ul7dn.jpg

Hayırlı olsun kardeşim...(Japon manita-hayatta erkeğine ihanet etmez...), bir naked sever olarak seni seçiminden dolayı ayrıca tebrik ederim...:wiinkk:
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
ne çok triumph sever var bu ülkede, ben de onlardan biriyim ama fiyatlar çok fahiş. mt-09'la street triple'ın fiyatları yurtdışında hemen hemen aynı. bizde biri 24 bin, biri 35 bin :). Seneye korlas sanırım triumph distribütörü oluyor. fiyatlar muhakkak ucuzlayacaktır.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
hayırlı olsun kazasız belasız sürersin inşallah...
ama bu motora binilmezki arkadaş bu alcan koycan salona izleyecen :)
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
kazasız belasız cezasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Hayırlı uğurlu olsun, alet süper görünüyor, haberleri çıktığından beri gözüm üzerinde olan bir motor, tekerine taş değmesin, maaşallah da yine de en kocamanından bi nazar boncuğu şart, kıskandık valla :)

Sürüş izlenimlerini, modlar arasındaki farkları, fren performansını, en çok da şu gaz kolu tepkisini merak ediyorum, yabancı sitelerin yaptığı incelemelerde bazıları gaz kolunun tepkisinin biraz düzensiz olduğundan bahsetmişlerdi.

Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun.Allah kaza bela göstermesin.fiyat nedir bu bebeğin acaba?
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
70
Yamaha şuan allem-ü cihan bir motor dahi yapsa 0 abi 0 müşteri memnuniyeti 0 servis eleman bilgisi 0 inşallah işin düşmez onlara. bu arada kazasız belasız maşallah
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Güle güle ve kazasız kullanın. Ben de düşünüyorum almayı fakat naked motorların rüzgar problemi beni caydırıyor. Sürüş zevki ile ilgili ilk izleniminiz nasıl?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst