- Katılım
- 28 Nis 2008
- Mesajlar
- 303
- Konu Yazar
- #1
İyi günler değerli arkadaşlar. Bundan 4 ay önce 8. motosikletimi sattım ve bir fz8 almaya niyetlendim. Fakat abs olmayışından dolayı bir türlü kendimi riske etmek istemedim 110bg`lik bir motosiklette. O sıralar yabancı ve Türk forumlarında mt09 geleceğini okumuştum ve incelemeye başladım. 3 silindir gibi verimli bir motosiklete sahip oluşu, 115 beygir bulundurması, sürüş modları bulunması derken gönlümü bir anda mt09`a kaptırmış olarak buldum. Başladım bayileri aramaya bütün bayiler mart 2014 te fuardan sonra motosikletin geleceğini söylediler. Birde şansımı Yamaha TR`yi arayarak deneyeyim dedim 2013`te 8 adet motorun 11. ayda giriş yapacağını öğrendim ve bunlardan tamda istediğim raceblu serisi İzmir`e gelecekmiş. Atladım İzmir Yamaha`ya 2 ay önceden kaporamı verdim ve dün itibari ile TR`de ilk fatura kesilen mt09 benimkisi oldu
) Diğer bayiler hala biz hemen satamayız 15 gün showroomda durması gerek diyorlar. İlk olmuşken de siz motosiklet tutkunu arkadaşlardan resimleri kaçınmak olmaz. Baktıktan sonra içinizden nazar değmesin derseniz sevinirim
) Bu arada benim için çok önemli olan gösterge tablosuna değinmeden geçmeyeyim. Vites göstergesi, devir göstergesi, hangi modda olduğunuz, 100 ortalama tüketim, anlık tüketim, eko mod, motor sıcaklığı, dış hava sıcaklığı, benzin rezerve girdikten sonra ki km, saat daha unuttuğumda olabilir ilerleyen günlerde daha detaylı yazı gelmeye devam edicek. Bu arada bayi`den eve kadar 12 km yaptım B modda(en yumuşak) ortalama tüketim 5.2`de seyretti ki daha rodajdayım sanırım baya ekonomik bir motosiklet olucak 115 olmasına rağmen... Şimdi resimlerrr :thumright:queen:::xrock::::melek02: