Toprakla çalışan otomobil üretebileceğini iddia etti.

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
Şanlıurfa’da çok sayıda buluşa imza atan mucit İbrahim Boz, toprakla çalışan otomobil üretebileceğini iddia etti. 50 bin liraya ve bir çalışma laboratuvarına ihtiyaç duyduğunu belirten Boz, projesini notere onaylattığını ve üretmeyi düşündüğü otomobilin saatte 120 ile 180 kilometre arasında hız yapabileceğini savundu

Toprağın içine yerleştireceği çakmak taşları ile toprakta manyetik alan oluşturduğunu anlatan Boz, “Yaptığım sistemde araca konacak 50 kilogram toprak 3 ay kullanılabilecek. Otomobilde şanzıman olmayacak, motor bölümü olmayacak, egzoz olmayacak. Akaryakıtını topraktan karşılayan otomobil, doğaya herhangi bir atık madde de bırakmayacak.” diye iddialı konuştu.

Üreteceği otomobile isim de bulan Boz, araca Urfa’nın eski ismi olan ‘Reha’ adını koyacak. Projesiyle ilgili ilhamı Kuran-ı Kerim’den aldığını belirten Boz, “Dünyanın kendi ve güneş ekseni etrafında dolaşma sistemini Kuran-ı Kerim’de okudum. Aynı sistem ile topraktan enerji alabileceğine kanaat getirdim.” diyor.

Mucit Boz, toprakla çalışan otomobil projesini ve otomobil özelliklerini şu şekilde anlattı; “Dünya kendi ekseni etrafında dönüyor. Bu manyetik alan sayesinde gerçekleşiyor. Bizim üreteceğimiz otomobil de bu sistemle çalışacak. 50 kilogram toprak 3 ay boyunca yetecek. Araç, toprağı yakmaz. Toprakta belirli bir elektrik var. Bu elektrik manyetik alana çeviriyoruz. 3 ayda bir toprağın değiştirilmesi gerekir. Bu toprak arasına çakmak taşları yerleştirilecek. Yerleştirilen çakmak taşları toprakta elektriklenme yapacak. Arabada şanzıman ve motor olmayacak. Doğaya aykırı herhangi bir temel madde barındırmıyor. Tamamıyla temiz bir ürün.

Mucit Boz, daha önce de radyo dalgalarıyla çalışan, önündeki ve tabanındaki termal sensörlerle yerin 20 santimetre altına gizlenmiş, yaklaşık 1 metre mesafedeki plastik mayını titreşimle haber veren bir bot, şarjı 7 ay giden cep telefonu, klimalı ayakkabı, güneş enerjisi ile çalışan otomobil gibi birçok buluşa imza atmıştı.
 

Ekli dosyalar

  • 20100809024809car.jpg
    20100809024809car.jpg
    23.2 KB · Görüntüleme: 9,935
Moderatör tarafında düzenlendi:

deo

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oldu. :) birde arabaya koydugun topragın üstüne domates,sogan ekersin oh mis meyve sebze ihtiyacıda kalmadı :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hatırlatıyorum arkadaşlar,

Devrim Arabaları filmini izleyenler hatırlar,bir sahne vardır.

-Sizce biz bu arabayı yaparsak ne olur?

-Hiçbir şey olmaz.

-Nasıl olmaz ? Boşuna mı çalışıyoruz ?

-Sen Ankara’daki kapatılan tayyare fabrikasını duydun mu?

-Evet

-O fabrikanın neden kapatıldığını biliyor musun ?

-Hayır

- O fabrika Atatürk’ün emriyle kuruldu.2.Dünya savaşına kadar 112 değişik uçak üretti.Sonra fabrika kendini geliştirmeye başladı tabi.Savaş sırasında da kimse bize eğitim uçağı vermediği için,185 tane eğitim uçağı yapıldı orda.

-185 tane mi?

-Evet,Onları yaptık biz.1955 yılında Hollanda’lılar bize 30 tane uçak siparişi verdi.Ama dönemin işletmeler bakanı,o siparişleri kabul ettirmedi.Hollandalılar da uçakları İngilizlere yaptırdı.Bir kaç yıl sonra da fabrikayı tamamen kapatıp,traktör fabrikasına dönüştürdüler.Gündüz’le orda yetiştik biz.Çok acı çektik.

-Ben anlayamadım. Neden kapattılar?

-Biz kimmiş,uçak yapmak kimmiş.

-Yapmışsınız işte,başarmışsınız.

-Türkiye’de hiçbir başarı cezasız kalmaz,evlat.

Daha neleri buldu bu toplum ama hiç bir zaman destek çıkan olmadı...
İntihar ettiler denen değerli aselsan mühendislerimiz daha çok örnek varda ...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bu adam o parayı fazlası ıle hak edıyor.

Turkiyede bir caminin yanina yeni bir tanesi icin 2 gunde bin kisi bagis yapar,

Tuttugu takimi izlemek icin senelik bilete servet harcalar

Sosyetikler bagis icin bir suru para toplar ama para asla ihtiyaci olana gitmez

Ama su adam ilim icin calisiyor onun basarisi tum Turkiye ye kazandirir.

Amerika bile kendi ulkesinin vatansi dahi olmayan Einsteinin basarisini ,odenek vererek kendine mal etti , biz halen kendi cabasi ile ilim yapan insana arka cikmiyoruz.

Tebrik ederim bu adami:cat:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Hatırlatıyorum arkadaşlar,

Devrim Arabaları filmini izleyenler hatırlar,bir sahne vardır.

-Sizce biz bu arabayı yaparsak ne olur?

-Hiçbir şey olmaz.

-Nasıl olmaz ? Boşuna mı çalışıyoruz ?

-Sen Ankara’daki kapatılan tayyare fabrikasını duydun mu?

-Evet

-O fabrikanın neden kapatıldığını biliyor musun ?

-Hayır

- O fabrika Atatürk’ün emriyle kuruldu.2.Dünya savaşına kadar 112 değişik uçak üretti.Sonra fabrika kendini geliştirmeye başladı tabi.Savaş sırasında da kimse bize eğitim uçağı vermediği için,185 tane eğitim uçağı yapıldı orda.

-185 tane mi?

-Evet,Onları yaptık biz.1955 yılında Hollanda’lılar bize 30 tane uçak siparişi verdi.Ama dönemin işletmeler bakanı,o siparişleri kabul ettirmedi.Hollandalılar da uçakları İngilizlere yaptırdı.Bir kaç yıl sonra da fabrikayı tamamen kapatıp,traktör fabrikasına dönüştürdüler.Gündüz’le orda yetiştik biz.Çok acı çektik.

-Ben anlayamadım. Neden kapattılar?

-Biz kimmiş,uçak yapmak kimmiş.

-Yapmışsınız işte,başarmışsınız.

-Türkiye’de hiçbir başarı cezasız kalmaz,evlat.

Daha neleri buldu bu toplum ama hiç bir zaman destek çıkan olmadı...
İntihar ettiler denen değerli aselsan mühendislerimiz daha çok örnek varda ...

bizim burda yapıldı abicim iki kardeş direk musluk suyu ile çalışan araba yaptılar
(şimdi bazı ileri zekalı arkadaşlar zaten vardı filan diyecekler bu öyle değil diğerleri için saf ağırlaştırılmış su kullanılıyor bunlar direk musluk suyu ile çalışanını yaptılar)
ankaraya patentini almaya gittiler ama ikisininde ense köküne birer kurşun ve köprü altına attılar çocukları
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Ben de bir taş atayım :)
Discovery de evrenin enerjisi diye bir enerji ile gidecek uzay gemilerinin hareket edebileceği üzerine bir şey vardı .(manyetik alan mantığı )Biraz benzer geldi.Elektrikli araçlar için Rüzgar ve güneş enerjisini elektrik enerjisine çevirmek kadar yapılabilir örnekler varken.Gönül isterki olsun ama hiç sanmıyorum, en azından yakın gelecekte.
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Bu adam o parayı fazlası ıle hak edıyor.

Turkiyede bir caminin yanina yeni bir tanesi icin 2 gunde bin kisi bagis yapar,

Tuttugu takimi izlemek icin senelik bilete servet harcalar

Sosyetikler bagis icin bir suru para toplar ama para asla ihtiyaci olana gitmez

Ama su adam ilim icin calisiyor onun basarisi tum Turkiye ye kazandirir.

Amerika bile kendi ulkesinin vatansi dahi olmayan Einsteinin basarisini ,odenek vererek kendine mal etti , biz halen kendi cabasi ile ilim yapan insana arka cikmiyoruz.

Tebrik ederim bu adami:cat:

Camii olayına tamamen kaılıyorum. Zeynep Kamil'deki evin arka camından bakınca 16 cami görüyorum.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Kulağa çok hoş geliyor.Keşke dediği gibi topraktan enerji elde edilebilse ama şu anda pek mantıklı gelmiyor.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
İnşallah başarır. Bundan 100 yıl önce şu anki teknolojik gelişmeleri birilerine anlatsan deli derlerdi herhalde. Bu arkadaş başaramazsa bile desteklenmeli. Boş boş oturup laf üretenler, köstek olanlar daha iyisini yapsında alkışlayalım ozaman.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
butun madenler topraktan cıktıgına göre neden olmasın inşallah yaparda, şu cılgın türklere bak derler ,derlerde, küçümsenmiyecegimizide öğrenirler :cat:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
adam yeterki yapsın biz turklerin kafası çok çalışıyor fakat kafası çok çalışanı vuruyorlar bu memlekette.. yapsa keşkede destekleyen olsa...! onuda geçtik biz musluk suyuna bile razıydık adam toprakla gidicek diyor...!!!

Devrim arabaları bu yazıya çok uygun yukarıda bir arkadaşım örnek vermiş ve gerçekten tam yerinde olmuş... BU ULKEDE HİÇ BİR BAŞARI CEZASIZ KALMAZ...!!!!
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
Arkadaşlar biz bu ülkenin geleceğiyiz. adam da ne güzel bir uğraş içine girmiş. vaktiyle atomun da parçalanamayacağı söyleniyordu ama sonuç ortada. dediğim gibi biz bu ülkenin geleceğiyiz ve geleceğimizi karartmayalım. lütfen hiç bir iyilik cezasız kalmaz gibi lafları kullanmayalaım. çünkü böyle giderse son derece pısırık ve koyun bir halk doğacak. korkarım bunda vebal de vardır. yetiştirdiğimiz öğrencilere, çocuklara, çevremizdeki insanlara sürekli böyle söylersek bir süre sonra onlar da bu laflara inanacaklardır. lütfen bizi çekemeyenlerin oyununa gelmeyelim. bu ülke için her şey yapmaya değer.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Arkadaşlar biz bu ülkenin geleceğiyiz. adam da ne güzel bir uğraş içine girmiş. vaktiyle atomun da parçalanamayacağı söyleniyordu ama sonuç ortada. dediğim gibi biz bu ülkenin geleceğiyiz ve geleceğimizi karartmayalım. lütfen hiç bir iyilik cezasız kalmaz gibi lafları kullanmayalaım. çünkü böyle giderse son derece pısırık ve koyun bir halk doğacak. korkarım bunda vebal de vardır. yetiştirdiğimiz öğrencilere, çocuklara, çevremizdeki insanlara sürekli böyle söylersek bir süre sonra onlar da bu laflara inanacaklardır. lütfen bizi çekemeyenlerin oyununa gelmeyelim. bu ülke için her şey yapmaya değer.

desert dostum güzel bir konuya değinmişsin ama benim verdiğim örnek gerçek yaşamdan.
İcat etmeyelim, Keşif yapmayalım ,Üretmiyelim ,Çalışmayalım , Yeni fikirler atmayalım demiyorum... Yalnış anlaşılmasın sakın.

Demek istedigim devlet böyle kişilere destek vermiyor,elinden tutmuyor.

Sen biliyormusun ilk lpg'yi Diyarbakırlı bir tamircinin bulduğunu ve sonunu??? şimdi çok örnek vermek isterdim ama gerek yok...

Geleceğimiz nasıl olacak bilmiyorum ama şimdiden kaygılanıyorum, şimdiki gençlik tamamen sanal dünyada kaybolmuş durumda...
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
desert dostum güzel bir konuya değinmişsin ama benim verdiğim örnek gerçek yaşamdan.
İcat etmeyelim, Keşif yapmayalım ,Üretmiyelim ,Çalışmayalım , Yeni fikirler atmayalım demiyorum... Yalnış anlaşılmasın sakın.

Demek istedigim devlet böyle kişilere destek vermiyor,elinden tutmuyor.

Sen biliyormusun ilk lpg'yi Diyarbakırlı bir tamircinin bulduğunu ve sonunu??? şimdi çok örnek vermek isterdim ama gerek yok...

Geleceğimiz nasıl olacak bilmiyorum ama şimdiden kaygılanıyorum, şimdiki gençlik tamamen sanal dünyada kaybolmuş durumda...

üstadım anlıyorum seni. haklısın da bazı hususlarda. ama benim söylemek istediğim de milletimizin buna koşullanmaması için. hani bir laf var ya "şuyuu vukuundan beterdir." diye. yani duyulması olmasından beterdir manasında. afedersiniz ama birinin arkasından şöyle böyledir yamuktur diye konuşşak adı çıkar, kimse yüzüne bakmaz ama adamın hiç suçu yoktur hani. bu da aynı hesap herkes bizi de yakarlar diye düşünmeye başlıyor bi yerden sonra. biz inat etmeli uğraşmalı ve yapmalıyız. hepimizi de öldürecek değiller nihayetinde. bu arada duyarlılığın için teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
üstadım anlıyorum seni. haklısın da bazı hususlarda. ama benim söylemek istediğim de milletimizin buna koşullanmaması için. hani bir laf var ya "şuyuu vukuundan beterdir." diye. yani duyulması olmasından beterdir manasında. afedersiniz ama birinin arkasından şöyle böyledir yamuktur diye konuşşak adı çıkar, kimse yüzüne bakmaz ama adamın hiç suçu yoktur hani. bu da aynı hesap herkes bizi de yakarlar diye düşünmeye başlıyor bi yerden sonra. biz inat etmeli uğraşmalı ve yapmalıyız. hepimizi de öldürecek değiller nihayetinde. bu arada duyarlılığın için teşekkür ederim.

Aslında ikimizde aynı şeyleri söylüyoruz:wiinkk:

Sağlıcakla kal.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
61
ilginc bir deney olacak sanırım simdiden kutlarım eger bu denli birsey olursa

dunyanın tum dengesi degisir
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
emomen hislerime tercüman olmuşsun.Gerçekten içler acısı haldeyiz.Hep önümüzde gizli bir engel var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst