Topcase'ler motorun karizmasını bozuyor mu sizce?

Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
benim motorun onunde kask koyacak yer olmasina ragmen sirf mont tasimamak ve ivir zıvır için topcase taktim.hic bir zaman şekle takilmadim sadece tingirti can sıkıyor
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Bozuyor ama çok büyük rahatlık. Avm'ye girerken momtu, eldiveni, dizliği filan atabiliyorsun. Misal dün gece eve dönerken sahur için karpuz alayım dedim attım arkaya. Motosikletten ne beklediğine de bağlı biraz.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
438
önceki motorum msx'di. Aldığımda vardı ve çok işime yarıyordu.
Benelli TNT 250 aldıktan sonra görünüşünü sevmediğimden hiç takmadım sürekli sırt çantasıylayım
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Ben R1200GS'lere 2+1 komodinleri baya yakıştırıyorum. R1200GS alsam komodinsiz bırakmam.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Cok guzel soru bence motordan motora degisir bu 4 silindirli racing tarzina yakismayabilir
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
115
Enduro (Cross tarzı olmayan), Touring (sport olmayan), cruiser (bunda da spor modeller hariç) ve bazı scooter modelleri.

Bunların dışında kalan motorlarda topcase göz bozar, adamı kör eder. Bunu görüntü açısından düşünerek yazdığım bellidir zaten. İşlevsellik için kullananlara bir şey diyemem. Yaz sıcaklarında da montumu kaskımı elimde taşırım, taşıyorum, taşıyacağım ama yine de topcase takıp motorumu garabete çevirmeyeceğim. :mrgreen:
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Benim motorun karizması yok kafam rahat. Topcase olmadan yaşamayı denedim 1ay dayanabildim.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba Arkadaşlar , Top case bence de ihtiyaç .Ama çirkin :)
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Kesinlikle çok çirkin ama işlevsel. En iyisi maxi scooter alın kurtulun.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
lamborghini-murcielago-lp640-portbagaj-exterior.jpg


Buna oluyorsa hepsine olur :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
393
Önceki motorumda topcase vardı. İnanılmaz rahattım. Sonra motoru değiştirdim.. Çanta bu motoruma yakışmaz dedim en fazla 20 gün dayanabildim. Sırt çantasını bıraktığımda o kadar rahatladım ki anlatamam.
*
Topcase olmadığı zaman bagaj filesiyle uğraşmak ilinti ediyordu beni. Şimdi topcase var topcase var. Bazı modeller var resmen yoğurt kabı.
*
Bence parasının hakkını veren ve motora yakışan çok güzel çantalar var.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Bi kaç arkadaşım çıkar şunu kurye motoru sanki demesinden sonra çıkardım şekli bozuyor tabi bozmazmı naked motorda çanta uyumsuz
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Sivri kuyruk gibi özellikli bir tasarım varsa genellikle yakışmıyor ama aslında motosiklete heybet katması açısından da fena durmuyor. Ben sadece eşimle beraber çıktığım zaman yaslansın ve eşyalarımızı alsın diye takıyorum ve bu görüntüsünden de memnunum aslında.

 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
147
Sivri kuyruk gibi özellikli bir tasarım varsa genellikle yakışmıyor ama aslında motosiklete heybet katması açısından da fena durmuyor. Ben sadece eşimle beraber çıktığım zaman yaslansın ve eşyalarımızı alsın diye takıyorum ve bu görüntüsünden de memnunum aslında.

[url]http://i.hizliresim.com/kvnBor.jpg[/url]

yaslanma olayı iyi oluyor mu hocam topcaselerde eşiniz rahat ediyor mu mesela?
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
yaslanma olayı iyi oluyor mu hocam topcaselerde eşiniz rahat ediyor mu mesela?

İlk başlarda bir-iki kere çantayı takmadan çıktık, söylendi etti biraz. Yok "arabayla gitseydik" yok bilmemne falan :) Çantayı takıp çıktıktan sonra şimdi kendisi montunu giyip kaskını alıp geliyor "hadi biraz gezelim" diye. Bu kadar söyliyim :) Baya rahat etti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst