Sivri kuyruk gibi özellikli bir tasarım varsa genellikle yakışmıyor ama aslında motosiklete heybet katması açısından da fena durmuyor. Ben sadece eşimle beraber çıktığım zaman yaslansın ve eşyalarımızı alsın diye takıyorum ve bu görüntüsünden de memnunum aslında.
[url]http://i.hizliresim.com/kvnBor.jpg[/url]
yaslanma olayı iyi oluyor mu hocam topcaselerde eşiniz rahat ediyor mu mesela?