Daha prof duruyor makina takdıktan sonra.
Ayrıca baya bi işe yarıyor, her şeyi koyuyorsun içine ... Market alışverişini bile ...
Diğer türlü, arka çantasız, ekmek alsan, poşette, gidona asmak bile sorun ...
Tavsiye ederim ...
Yalnız, bağlantısını iyi yapın, arada da kontrol edin; yuvarlanıp gelmesin önünüze
