Tex Sırtlık + Bellik Koruma

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
aşağıdaki ürünü almayı düşünüyorum sitede alan kullanan veya gören varmı yardımlarınızı bekliyorum acildir bu akşam siparişi vermem lazım eğer onay verirseniz



Sirtlik-Bellik-Koruma_46593_1.jpg
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
44
koruması gayet güzele benziyor şimdidenn hayırlı olsun okay :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
en-1621 sertifikası varsa sorunsuz alabilirsin. kasktaki ece22.05 sertifikayla aynı. italyan malı zandonada bu dediğim sertifikadan var. hiç aklımda yokken 6lısına 110 tl bayılmıştım. bi kavgada bayağı işime yaradı.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
bende boyle birsey almayi dusunuyorum , link verirseniz banada yardimci olmus olursunuz simdiden tesekkurler .
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Knox HC-Tech Kompakt öneririm. Ben motomax dan almıştım. Vardır sanırım halen

knox-armor_kompakt.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463

arkamdan gelip tekme atan şerefli arkadaşımızı hasar almadan farketmemi sağlamıştır. sonrası malum. öncesinde de girişmiştik zaten. onun kaş yarılmıştı ve sağ gözü ciddi morarmıştı, benim de aynı şekilde sol gözüm 2 gün mor gezdim. millet ayırana kadar olanlar bunlar. sonrasında ben motora doğru giderken ayıran elemanlardan sıyrılıp tekme atmaya çalıştı arkadaş, ama boşa çıktı haliyle. arada 1 tane daha vurabildim ama gene ayırdılar. sonra da kaçtı zaten.

mesele de "motorunu kaldırıma parket, oraya ben parkedeceğim" demesiyle başlamıştı. "120 kiloyu kaldırıma nasıl çıkarayım" demekle ona ters cevap vermişim. ilk kavga bittiği sırada kendini böyle savunurken "kaldırmam" deseymişim ters cevap vermemiş olacakmışım.

kafası nasıldı ne içmişti halen merak ediyorum... neyse tutanak hastane falan bakalım ne zaman mahkemeye çıkacağız.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bende boyle birsey almayi dusunuyorum , link verirseniz banada yardimci olmus olursunuz simdiden tesekkurler .

feyizoğlunda var siparişi verdim dün akşam aras kargo farkıyla hala denizli aktarmada 3 sattir hala elime ulaşmmadı aras kargoyla gelmesinde aldığınız ürünler onu başından söyleyin gelince akşam giyip motorun üstüne çıkıcam deneyimlerimi artık paylaşırım sizlerele
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Değerli üyler ürün elime ulaştı güzel bil hassa bel ok 0-120 km işe yarar gibi geldi bana ama ürün güzel yani sizlere bu topicin altında bu hafta içi korumlarınız ile ilgili bir kaç püf noktayı resimlerle elimden geldiğince anlatmaya çalışıcam ....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst