arkamdan gelip tekme atan şerefli arkadaşımızı hasar almadan farketmemi sağlamıştır. sonrası malum. öncesinde de girişmiştik zaten. onun kaş yarılmıştı ve sağ gözü ciddi morarmıştı, benim de aynı şekilde sol gözüm 2 gün mor gezdim. millet ayırana kadar olanlar bunlar. sonrasında ben motora doğru giderken ayıran elemanlardan sıyrılıp tekme atmaya çalıştı arkadaş, ama boşa çıktı haliyle. arada 1 tane daha vurabildim ama gene ayırdılar. sonra da kaçtı zaten.
mesele de "motorunu kaldırıma parket, oraya ben parkedeceğim" demesiyle başlamıştı. "120 kiloyu kaldırıma nasıl çıkarayım" demekle ona ters cevap vermişim. ilk kavga bittiği sırada kendini böyle savunurken "kaldırmam" deseymişim ters cevap vermemiş olacakmışım.
kafası nasıldı ne içmişti halen merak ediyorum... neyse tutanak hastane falan bakalım ne zaman mahkemeye çıkacağız.