Teşşekkürler Dostlarım.OKUMALISINIZ !!!

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
121
Merhaba arkadaşlar....
Bugün öğlen 2006 model çok temiz bir suzuki burgman satın aldım.işlerim vardı dolaştım biraz ve akşam vakti hanımıda alıp arkadaslara gidelim dedik..burgman bu arada süper birşeymiş.. neyse haliyle pastaneden bişiler alalım dedik durdum yol kenarında parketmiş minubusun geri gelir düşüncesiyle 5 metre gerisine koydum..(anlamışsınızdır olayı ama genede anlatayım ders olsun) pastaneye girdik çıktıkki minubüs geriye doğru gidiyor hooooop demeye kalmadı ÇAAAAATTTT motor sağa devrildi..inanamazsınız o anki hislerime :) sonra motoru kaldırdık sağ alt taraf 1 cm çatlamış çizilmiş falan.polis zabıt falan derken saat 23:45 oldu ..amaa inanamazsınız 2 saat motor yerde kaldı bu süre içinde en az 30 vardır motorlu arkadaş durdu gönülden yardım etmek istediler çok mutlu oldum ..bu yardım severliği unutmayalım arkadaşlar..ister motor ister başka birşey..
Bugün o 2 saat boyunca yanıma gelip yardım etmek isteyen 30 a yakın motorlu arkadaşlara gönülden TEŞŞEKKÜR EDERİM...Allah razı olsun kaza bela vermesin.


DİKKAT !!!
1 - Motorunuzu bir arabanın arkasına parketmemeye çalışın.araba sürücülerinin motorunuzu görmesi çok zor oluyor ve çarpabiliyorlar benim bugün olduğu gibi,
2 - kaza olduktan sonra motorunuzu yerden kaldırmayın polisler zabıt tutmayabiliyorlar ,
3 - kaza olduktan sonra bütün motorcu arkadaşlar yanınızda oluyor..en güzelide bu..saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
154
geçmis olsun... motorcularin birçok yani egitimsiz ama dogru parmak basmissin, çogu insan el atiyor... neyse ki dogru bir yan bulmussun....
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
121
çok ağol dostum temennin için..motorculurın bir çoğu eğitimsiz kesinlikle haklısın.klasik korna selamını almayan adamlar var.motor kullanmak kadar aramızdaki diyologlarda bu zevkin bir parçası..yolun açık olsun kaza sendende uzak olsun dostum..saygılar...:cat:
geçmis olsun... motorcularin birçok yani egitimsiz ama dogru parmak basmissin, çogu insan el atiyor... neyse ki dogru bir yan bulmussun....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
abicim öncelikle size ve eşinize geçmiş olsun diyorum. allahtan siz üzerinde değilmişsiniz :wiinkk:
allah beterinden saklasın. buna benzer bir şey ben de yaşadım :pale:
ama bizimki birazda karşı tarafın dalgınlığı yüzünden olmuştu.
kırmızı ışıkta durmuş bekliyordum. arkamda annem vardı.
sonra yeşil ışığın yanması ile ne olduğunu anlamadan önümdeki araba üzerime gelmeye başlamıştı.
başlamıştı yazmam yanlış aslında çünkü hareket etmesi ile çarpması bir olmuştu.
benim çamurluğun parçaları havada uçuşmaya başlamıştı.
ne korna çalmaya ne de motosikleti geri çekmeye fırsatım olmuştu.
halbuki abim önceden söylediği için arabalara çok yakın durmamaya çalışırım.
ama adam aniden gaza basıp aniden hareket ettiği için aniden olmuştu her şey.
sonra adam indi arabadan. annem de arkamdan indi. adamın yüzünden belli korkmuş.
ama allahtan düşmemiştik. tekerleğim arabasının altına sıkışmıştı. neyse adam hafif kaldırıp kurtardı tekerleği.
sonra biz nasıl geri gelirsiniz ya falan deyince dalgın olduğunu söyleyip ileri vites yerine geri vites ile hareket ettiğini söylemişti.
suçunu kabul ettiği için de polis çağırmayalım masrafınızı karşılayalım teklifinde bulunmuştu.
biz de nasıl olduysa o anlık gafletle güvenip kabul etmiştik. adam numarasını vermişti bize.
ben de arabasının üzerindeki reklam yazısına işyeri adresine bakmıştım.
plakasını da aklımızda tutmaya çalışmıştık. yol ortasında yazacak kağıt bile arayamamıştık.
neyse trafik karışmasın diye hareket edip doğru ustaya gittik. usta baktı servise falan haber gönderdi.
kabataslak borç çıkardı. adamı aradık numara doğru mu diye. neyse adam çıktı telefona.
çıkan hesabı söyledik tamam dedi en geç 2 gün içinde ödeyeceğim.
sonra aynı gün adamın babası aradı.
ve bizi dükkanına davet etti. daha sonra bize borçlarını ödediler.
ben de madde madde yazayım:
1- arabalara çok yakın durmayalım.
2- dikiz aynasından ya da yan aynalardan bizi görebilecekleri şekilde duralım.
3- fark ettiğiniz en ufak bir tehlikede kornaya sonuna kadar basalım.
4- biz şanslı çıktık bu sefer ama herkese güvenmeyelim. aksi taktirde zarar bizim üzerimize de kalabilir.
5- eğer polisi ilgilendiren bişi varsa hiçbir şeye dokunmayalım.
6- soğukkanlılığımızı koruyalım :cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun...ne de olsa aynı duyguları paylaşıyoruz ve trafikte aynı 4 tekerli canavarlarla cebelleşiyoruz...2 tekerin ne olduğunu bilmeyen dar zihniyetle baş etmenin ne olduğunu bilen bütün motorcular yaşlı olsun genç olsun hangi motoru kullanıyo olursa olsun farketmez aynı hassasiyeti göstereceklerdir...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
canıııım ülkem buram buram kör şoför kokuyor

geçmiş olsun arkadaşım.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
gecmıs olsun arkadasım hem guzel bırseye tanık olmussun hemde uzucu bır kaza neysekı sıze bır sey olmamıs:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun kardeş. Kazasız belasız sürüşler nasip etsin Allah
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
83
geçmiş olsun Allah'tan fazla hasar yokmuş.
ne güzel yardı etmeye çalışmaları helal olsun herkese
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Trafikteyim ve sıkıştı.Aradaki mesafemde gayet uygun.Sola çıkıp adama kendimi göstericem ve gözüyle onay vermesini bekliycem.Tam hareket ettim adam geri gelmeye başladı.Benim korna çalmaya fırsatım bile yok ve arkadaki otomobil sürücüsü benim yerime canhıraş kornaya basıp öndekini uyardı ve beni kurtardı.Hepside cani değil şoförlerin arkadaşlar.Ama genelde dikkat etmemizde fayda var.
Dayanışmamızda insanlara örnek olmalı zaten.Bizi böyle tanımaları sempatiyi arttırır.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sizede,motorunuza da geçmiş olsun arkadaşım.önerilerine ve temennilerine de katılıyorum.çok iyi ve örnek bir konu olmuş.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
burakdurnacı arkadaş:cat:
Bendeniz de sabah evden çıktım, hanımı 50 metre ötede bakkala bıraktım, motor üstündeyim, o da gazete alacak. Devasa bir dorseli kamyon bizim sokağa girmiş. Yanlış girmiş elbette ama, aşağıda uygun alan varken illa ki bizim sokakta manevra yaptırıp bu Heyyulaya geri dönecek. Önümde durdu, ben arkasından korna ikazı yaptım ki geçerken yanımızdan zaten bizi görmüştü apaçık. Neyse, durdu. Geri vitese taktı, ve o koca aracı sokağın içinde manevraya başlattı. İyi ki çocuklar yok sabahın o saatinda. Ne bir muavini, ne bir yardımcısı!! Taktı geri vitese manevrasını kolluyor. Anladım adam SAF galibağ, aynadan görecek hizaya geldim düüütlüyom. Arada bakıyor ama görüyor mu?? O sırada hanım geldi elinde gazete, arkaya atlamaya çalışıyor her günki alışkanlıkla. Ben de kask içerisinden havlıyorum binme dur kaç diye ama:pale: Kızcaaz pindi, o an adam geriye gelmeye başlamış olmayı bitirdiğinden daha bir kendine güvenle hızlanmaya başlamaz mı. BİZİ GÖRMÜYOR!!
Sonuç; geldi Motora yaslandı, düdüktü, her zaman o saatte geçen insanlarımızın bağırışı feryadı derkene, üle, bişi oluyo heral diyip frenle karışık durdu. Motoru , beni daha önemlisi eşimle beni 20 metre sürükledi. Düşmedik, incinmedik ama, o bizim önümüzde deli gibi devinip duran tır lastikleri altında her an kalabilme ihtimali:pale: Haldur huldur kaktırılan motordan eşimin atlayabilmesine fırsat yaratabilme ani dürtüsü!!
Şöför arkadaşa hırladım tabii ki içdürtüsel olarak o an. Görmedim abiy, işallah bişiyiniz yoktur dedi :silent: Adam, Trafikte okadar çok ölüme ve kazaya sebep olmuş ki sanki: ohh bu sefer ucuz atlattılar der gibi:silent: sonuçta trafik kusuru, içerdemi yatacam hali tavrı.
Neyse, bakkal, ben, bakkalın çırağı, hanımın Kaskı, Hoooppp diye baaran bostancı sanayii sitesi çalışanları, Apartman Görevlimiz Memet, bu soğukkanlı şöfer arkadaşımıza, bizim sokak değil sadece ama :p hiçbir sokakta, tır ile manevra yapılamayacağını, hele tedbir almadan: üle şuradan dönüverek, denmeyeceğini, uzuuuun uzuuunn anlattık :queen::queen:
Anladığını hiç sanmam ama bir daha da yapabileceğini sanmam:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Geçmiş olsun. Gerçekten motorcu dostluğu başka birşey. Motosiklet aşkını başka birinin tahmin etmesi bile imkansız.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
burakdurnacı arkadaş:cat:
Bendeniz de sabah evden çıktım, hanımı 50 metre ötede bakkala bıraktım, motor üstündeyim, o da gazete alacak. Devasa bir dorseli kamyon bizim sokağa girmiş. Yanlış girmiş elbette ama, aşağıda uygun alan varken illa ki bizim sokakta manevra yaptırıp bu Heyyulaya geri dönecek. Önümde durdu, ben arkasından korna ikazı yaptım ki geçerken yanımızdan zaten bizi görmüştü apaçık. Neyse, durdu. Geri vitese taktı, ve o koca aracı sokağın içinde manevraya başlattı. İyi ki çocuklar yok sabahın o saatinda. Ne bir muavini, ne bir yardımcısı!! Taktı geri vitese manevrasını kolluyor. Anladım adam SAF galibağ, aynadan görecek hizaya geldim düüütlüyom. Arada bakıyor ama görüyor mu?? O sırada hanım geldi elinde gazete, arkaya atlamaya çalışıyor her günki alışkanlıkla. Ben de kask içerisinden havlıyorum binme dur kaç diye ama:pale: Kızcaaz pindi, o an adam geriye gelmeye başlamış olmayı bitirdiğinden daha bir kendine güvenle hızlanmaya başlamaz mı. BİZİ GÖRMÜYOR!!
Sonuç; geldi Motora yaslandı, düdüktü, her zaman o saatte geçen insanlarımızın bağırışı feryadı derkene, üle, bişi oluyo heral diyip frenle karışık durdu. Motoru , beni daha önemlisi eşimle beni 20 metre sürükledi. Düşmedik, incinmedik ama, o bizim önümüzde deli gibi devinip duran tır lastikleri altında her an kalabilme ihtimali:pale: Haldur huldur kaktırılan motordan eşimin atlayabilmesine fırsat yaratabilme ani dürtüsü!!
Şöför arkadaşa hırladım tabii ki içdürtüsel olarak o an. Görmedim abiy, işallah bişiyiniz yoktur dedi :silent: Adam, Trafikte okadar çok ölüme ve kazaya sebep olmuş ki sanki: ohh bu sefer ucuz atlattılar der gibi:silent: sonuçta trafik kusuru, içerdemi yatacam hali tavrı.
Neyse, bakkal, ben, bakkalın çırağı, hanımın Kaskı, Hoooppp diye baaran bostancı sanayii sitesi çalışanları, Apartman Görevlimiz Memet, bu soğukkanlı şöfer arkadaşımıza, bizim sokak değil sadece ama :p hiçbir sokakta, tır ile manevra yapılamayacağını, hele tedbir almadan: üle şuradan dönüverek, denmeyeceğini, uzuuuun uzuuunn anlattık :queen::queen:
Anladığını hiç sanmam ama bir daha da yapabileceğini sanmam:queen::queen:


sanada geçmiş olsun muzaffer abi...böyle kazmalar var malesef...boşuna demiyoruz eğitim şart diye...neyseki size bişey olmamış ucuz atlatmışsınız...yengeyede selamlar...
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
çok geçmiş olsun,bende bağdat caddesinde motorumu çalıştıramadığımda hemen koşup cbr ı olan bir çocuk yardım etmişti.Binkez teşekkür etmiştim ama en afalladığım motorda iken yanımıza bir kurye yanaşıp kanınız ne demişti sölediğimizde yok o diğil benim aradığım deyip gitmişti...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
valla çok geçmiş olsun bende Burgmanımıyeni aldım 2006 model duygularını anlıyorum:)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Geçmiş olsun! Neyseki üstünde siz varken geri gelmemiş. Ama denizcimuzaffer'in başına gelmiş işte, size de geçmiş olsun! Ucuz atlatmışsınız denizci.

Bu arada trafikteki bu motorcu dayanışması muhteşem bir şey, insana yolda yalnız olmadığını hissettiriyor. Geçenlerde eşimle Fatih Ormanına gittik pikniğe. Yolda karşıdan 3 adet sizinki gibi Burgman geliyordu, kornaya basıp selam verdim, yanımızdan geçerken hepsi sırayla dit! dit! dit! diye karşılık verdi. Eşim Noldu, dedi, ben de selamlaştık, yani yollarda yalnız değiliz senin anlayacağın dedim, müthiş bir duyguydu.:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst