- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar....
Bugün öğlen 2006 model çok temiz bir suzuki burgman satın aldım.işlerim vardı dolaştım biraz ve akşam vakti hanımıda alıp arkadaslara gidelim dedik..burgman bu arada süper birşeymiş.. neyse haliyle pastaneden bişiler alalım dedik durdum yol kenarında parketmiş minubusun geri gelir düşüncesiyle 5 metre gerisine koydum..(anlamışsınızdır olayı ama genede anlatayım ders olsun) pastaneye girdik çıktıkki minubüs geriye doğru gidiyor hooooop demeye kalmadı ÇAAAAATTTT motor sağa devrildi..inanamazsınız o anki hislerime
sonra motoru kaldırdık sağ alt taraf 1 cm çatlamış çizilmiş falan.polis zabıt falan derken saat 23:45 oldu ..amaa inanamazsınız 2 saat motor yerde kaldı bu süre içinde en az 30 vardır motorlu arkadaş durdu gönülden yardım etmek istediler çok mutlu oldum ..bu yardım severliği unutmayalım arkadaşlar..ister motor ister başka birşey..
Bugün o 2 saat boyunca yanıma gelip yardım etmek isteyen 30 a yakın motorlu arkadaşlara gönülden TEŞŞEKKÜR EDERİM...Allah razı olsun kaza bela vermesin.
DİKKAT !!!
1 - Motorunuzu bir arabanın arkasına parketmemeye çalışın.araba sürücülerinin motorunuzu görmesi çok zor oluyor ve çarpabiliyorlar benim bugün olduğu gibi,
2 - kaza olduktan sonra motorunuzu yerden kaldırmayın polisler zabıt tutmayabiliyorlar ,
3 - kaza olduktan sonra bütün motorcu arkadaşlar yanınızda oluyor..en güzelide bu..saygılar...
Bugün öğlen 2006 model çok temiz bir suzuki burgman satın aldım.işlerim vardı dolaştım biraz ve akşam vakti hanımıda alıp arkadaslara gidelim dedik..burgman bu arada süper birşeymiş.. neyse haliyle pastaneden bişiler alalım dedik durdum yol kenarında parketmiş minubusun geri gelir düşüncesiyle 5 metre gerisine koydum..(anlamışsınızdır olayı ama genede anlatayım ders olsun) pastaneye girdik çıktıkki minubüs geriye doğru gidiyor hooooop demeye kalmadı ÇAAAAATTTT motor sağa devrildi..inanamazsınız o anki hislerime
Bugün o 2 saat boyunca yanıma gelip yardım etmek isteyen 30 a yakın motorlu arkadaşlara gönülden TEŞŞEKKÜR EDERİM...Allah razı olsun kaza bela vermesin.
DİKKAT !!!
1 - Motorunuzu bir arabanın arkasına parketmemeye çalışın.araba sürücülerinin motorunuzu görmesi çok zor oluyor ve çarpabiliyorlar benim bugün olduğu gibi,
2 - kaza olduktan sonra motorunuzu yerden kaldırmayın polisler zabıt tutmayabiliyorlar ,
3 - kaza olduktan sonra bütün motorcu arkadaşlar yanınızda oluyor..en güzelide bu..saygılar...
Son düzenleme: