Alla alla ya amma muhalefet, avukat olmaya meraklı kişilik varmış bizde de.. Sebep her ne olursa olsun, ayrılmış.. O ve ya bu sebepten, sebebi beni alakadar etmiyor, sonuçta ayrılmış... Artı bilmeden yorum yapmayın, kendisi ayrıldığında modaretörlüğü de alınmıştı.. Burda, hayırlı olsun, kazasız belasız, bilmemne demek sadece mesaj sayınızı artırır, başka da birşeye yaramaz.. Evet Bilo senin dediğin gibi cevap yazamaz benim yazdıklarıma, ama size de yazamaz, bilmem anlatabiliyor muyum ? Haa misafir olarak girer,okur bilemem.. Zaten ayrılıp misafir olarak katılmak ne derece mantıklı orası da tartışılır....
sevdiğimiz saydığımız Ummet abi sevdiğimiz ve aldıgı yeni motoruyla mutlu oldugumuz ergin kardeşimizin motor resimlerini bi başlıkla koymuş..
ve bunu ergin okusun cevap yazsın diye değil biz onu sevenler yeni motorundan haberdar olsun diye yaptı
''boyle bi başlıga ne gerek vardı'' diye yazdıgın yazıya istinaden cevap yazıyorum yoksa kimse kimsenin avukatı değil
siteden ayrıldı diye kötümü konuşalım.. sana yakıştıramam..
neden niçin ayrıldıgı konumuz dışı çünki..
ama daha önce farklı bakılan kişilere.. olaylara kendisi ortamda olmayınca bu saldırganlık niye merak ederim..
mesaj sayısınaı artırmakla ne kaybın kazancın var onuda anlamadım :silent:
mesaj başına ücretmi ödüyoruz..
ha bi toplantıda ergin yokken konuşup motoruyla ilgili iyi dileklerimizi iletmişiz bir birimize.. ha buradan tüm Türkiye de kendisini tanıyan sevenler bi arada mesaj yolu ile haberdar olup kutlamışız..
ya mesaja bakar geçersin yada taziye tebrik eder çekilirsin..
seni daha hassas düşünüyordum ama ...
yinede hemen hüküm vermemek lazım galba..
